1 8

برای دریافت نوبت از درمانگاه امام رضای شیراز چه روش هایی وجود دارد؟

درمانگاه امام رضا شیراز یک کلینیک تخصصی و فوق تخصصی است که در حوزه های مختلفی مشغول به فعالیت می باشد از جمله اطفال، اعصاب و روان، قلب، تغذیه، داخلی، پوست و مو، توانبخشی، طب ورزشی، درد، سالمندان، رادیوتراپی، مغز و اعصاب و خدمات درمانی .  این درمانگاه تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی فارس بوده و زیر نظر این دانشگاه، خدمات درمانی خود را به بیماران ارائه می دهد.

نوبت دهی در درمانگاه امام رضا شیراز

مجتمع بزرگ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا واقع در شیراز استان فارس با به کار گیری و حضور اساتید نامی و مطرح بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از طریق ارائه خدمات به میزان تقریبا 600 هزار بیمار در ماه از تمام نقاط ایران، شناخته شده است.  در ادامه نیز شما می توانید روش های نوبت دهی درمانگاه امام رضا شیراز را مشاهده کنید.

 

الف) نوبت دهی حضوری

ساکنین شیراز یا افراد از هر شهری می توانند با سفر به شیراز و مراجعه به میدان نمازی، در کنار مرکز انتقال خون، به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا شیراز رسیده و در همان طبقه همکف درمانگاه نسبت به نوبت دهی حضوری بیمار خود اقدام کنند.

 

ب) نوبت دهی اینترنتی

همچنین مجتمع امام رضا شیراز به سامانه نوبت دهی اینترنتی مجهز بوده که اخذ نوبت برای مراجعه کنندگان گرامی جهت ملاقات با پزشک خود بدون عدم حضور جز در روز اعلام شده، امکان پذیر خواهد بود.

همچنین از مراجعین عزیز تقاضا داریم در صورت اخذ نوبت خود به صورت اینترنتی، با به همراه داشتن تراکنش موفق یا کد رهگیری دریافت شده از نرم افزار نوبت دهی به درمانگاه امام رضای شیراز مراجعه کنند.

همچنین به دلیل انجام تمامی پرداختی ها در درمانگاه با استفاده از کارت بانکی، بهتر است در زمان حضور خود کارت بانکی نیز همراه داشته باشید. برای این منظور حتما به سایت پذیرش 24 مراجعه کنید.

 

نوبت دهی در واحد کلینک اطفال درمانگاه امام رضا شیراز

کلینیک اطفال درمانگاه امام رضا شیراز در مسائل متفاوتی با تجهیزات کامل آندوسکوپی، دستگاه رینولایت و سانتریفیوژ از روزهای شنبه تا چهارشنبه، در دو شیفت صبح و عصر، آماده درمان نوزادان و اطفال می باشد.

کلینیک اطفال در طبقه های پنجم و ششم واقع شده است و در هر بخش خود شامل تعدادی پزشک متخصص می باشد از جمله: سه پزشک در بخش آسم و آلرژی، دو پزشک در بخش عفونی، پنج پزشک در قسمت مرتبط با غدد، سه پزشک در بخش گوارشی، یک پزشک در قسمت بیماری های ریوی، پنج پزشک در بخش آنکولوژی و به ترتیب بخش های مغز و اعصاب، نوزادان و کلینیک غربالگری تیروئید دارای سه، پنج و یک پزشک بوده که همگی دارای مدارک فوق تخصص می باشند.

همچنین برخی تست های تشخیصی و درمانی نظیر تست آلرژی، ارزیابی های دارویی و غیر دارویی، ایمونوتراپی، آندوسکوپی، اسپیرومتری و رینولایت اتولوگوس در این مجتمع صورت می گیرد.

 

 

ساعات حضور در درمانگاه به چه صورت است؟

ساعات کاری این درمانگاه در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 9 شب می باشد که با کادر مجرب خود و برنامه ارائه شده در وبسایت درمانگاه، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان خود است.

همچنین توجه داشته باشید که درمانگاه امام رضا شیراز واقع در جنب انتقال خون، در روز های پنج شنبه و جمعه تعطیل بوده و در روز های تعطیل رسمی نیز ارائه خدمات در درمانگاه امام رضا مقدور نمی باشد.

انواع کلینیک های درمانگاه امام رضا

درمانگاه امام رضا شیراز شامل کلینیک های تخصصی زیادی نیز می باشد، برای مثال کلینیک اطفال، تغذیه، توانبخشی، سالمندان، داخلی، طب ورزشی، رادیو تراپی، قلب، پوست، مو، زیبایی، درد، مغز و اعصاب و تکامل از این قبیل می باشند.

خدمات ارائه شده در درمانگاه امام رضا شیراز

بهتر است نخست به این مسئله بپردازیم که در این درمانگاه چه خدماتی ارائه می شود؛ این مرکز دارای پزشک قلب، پزشک گوارش، پزشک اطفال، جراحی عمومی، متخصص کلیه، چشم پزشکی، تخصص زنان، پزشک گوش و حلق و بینی و اعصاب و روان می باشد که هرکدام از آن ها با جدیت به کار خود مشغول هستند.

 

نحوه نوبت دهی در واحد تراکم سنجی استخوان درمانگاه امام رضا شیراز

1) پذیرش در این واحد در دو نوبت صبح و عصر از طریق دستور پزشک صورت می گیرد.

2) بهتر است به پذیرش مراجعه فرمایید تا از حضور بیمار اطلاع یابند.

3) کد مربوطه نوشته شده و با مراجعه بیمار به حسابداری این درمانگاه، شخص قبض را دریافت کرده و آن را به متصدی پذیرش تحویل خواهد داد.

4) تراکم استخوان انجام شده و با ارائه گزارشی به شکل کتبی، بیمار برای مراجعه به پزشک آماده خواهد شد.

این واحد تراکم سنجی در طبقه همکف کلینیک ویژه قرار گرفته که تنها در صورت دستور پزشک و متخصصین این درمانگاه؛ سنجش تراکم از نواحی مختلف استخوان های بدن امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است که این درمانگاه در روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی دایر نمی باشد.

نوبت دهی واحد کلینیک دندانپزشکی درمانگاه امام رضا

کلینیک دندانپزشکی امام رضا در پایین ترین طبقه درمانگاه واقع شده است که هر روزه از ساعت 7 تا 21 آماده درمان مراجعه کنندگان می باشد.

شما نیز می توانید طی این ساعات از طریق مراجعه حضوری، تلفنی و یا در صورت وجود سایت اینترنتی به شکل آنلاین نوبت خود را ثبت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *