metro.3

مترو کرج تا هشتگرد روزهای تعطیل خدمات نمی دهد

تصویر روز: خدمات‌رسانی در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد به علت انجام تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری در روزهای تعطیل انجام نمی‌شود.

به گزارش صدا و سیما مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اطلاع داد: سرویس‌دهی خط پنج مترو، در محدوده ایستگاه کرج تا ایستگاه هشتگرد در روز‌های پنجشنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ دی‌ماه، همچنین روز‌های جمعه ۱، ۸، ۱۵، ۲۲، ۲۹ و سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه امسال و جمعه ۶، ۱۳ و سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه به علت انجام عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری انجام نمی‌شود.

سرویس‌دهی در خط ۵ متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان‌بندی قبلی بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود.
به‌منظور رفاه حال مسافران این مسیر و طبق هماهنگی‌های انجام شده در کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرویس‌دهی مناسب به مسافران ایستگاه‌های گلشهر و محمدشهر تا رسیدن به ایستگاه مترو کرج با سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص اتوبوس‌های شهری انجام شده و از ابتدای ساعت بهره‌برداری تا پایان آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *