3e0eb9da b473 4e2a ab8d 5a3

هیوندای سوناتای ۲۰۲۲ معرفی شد

تصویر روز: مدل ۲۰۲۲ هیوندای سوناتا در محدوده قیمتی خود گزینه‌ای جالب توجه است که تمامی نیازهای خریداران را تا حد قابل قبولی برآورده می‌کند.

به گزارش گجت نیوز فضای فراوان برای سرنشینان و حمل بار، فناوری‌های پیشرفته متعدد، مجموعه‌ای از پیشرانه‌های کارآمد و قیمتی رقابتی همگی ویژگی‌های این سدان به حساب می‌آیند.

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

تیپ SEL Plus این خودرو حال به‌صورت استاندارد امکانات پکیج Tech را ارائه می‌دهد: سانروف پاناروما، تاچ‌اسکرین 10.25 اینچی، مسیریابی، سیستم استریوی BOSE و دستیار رانندگی در بزرگراه (Highway Driving Assist). همچنین رنگ زرد دیگر موجود نیست ولی نسخه جدید N Line Night Edition با تریم، چرخ‌ها و نشان‌های مشکی‌رنگ در دسترس قرار گرفته است.

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ با چهار پیشرانه مختلف عرضه می‌شود. هیوندای برای تیپ‌های SE و SEL یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 191 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتون‌متر را در نظر گرفته است. این ارقام برای پیشرانه‌های پایین‌رده در بخش خودروهای سایز متوسط، معمول هستند.

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

میزان مصرف سوخت تیپ SE، در شهر 8.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر، در بزرگراه‌ها 6.1 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر و به‌صورت ترکیبی 7.3 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است. مصرف سوخت تیپ SEL نیز در شهر، بزرگراه‌ها و هر دو، به ترتیب 8.7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر، 6.3 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر و 7.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر خواهد بود.

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

قوی‌ترین پیشرانه در تیپ N Line ارائه شده است. این تیپ از یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قابلیت تولید قدرت 290 اسب بخار و گشتاور 421 نیوتون‌متر را دارد. بر خلاف سایر نسخه‌ها، در N Line یک گیربکس اتوماتیک هوشمند (AMT) دو کلاچه به کار رفته است. البته پیشرانه 4 سیلندر N Line به قدرت پیشرانه V6 تویوتا کمری نمی‌رسد هرچند گشتاور بیشتری را تولید می‌کند. N Line نیز در شهر، بزرگراه‌ها و به‌صورت ترکیبی، به ترتیب 10 لیتر، 7 لیتر و 8 لیتر به ازای 100 کیلومتر مصرف می‌کند.

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *