salahvarzi

بسیج برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی سنگ تمام گذاشت

تصویر روز: نایب رئیس اتاق ایران گفت: همراهی و همکاری بسیج با مجموعه فعالان اقتصادی و کسب و کارها در راستای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بیشتر از دستگاه‌های اجرایی بوده و هست.
به گزارش تصویر روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،حسین سلاح ورزی در آئین افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی لرستان اظهار کرد: در بحث کلان فعالان اقتصادی و کسب و کارها با گذشتن بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب و مجموعه‌ای از اتفاقات در حوزه بین‌الملل، در مقاطعی دشمنان نظام سعی داشتند با استفاده از ابزار نظامی موجب محدودیت یا ضربه به کشور و ملت شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه در عرصه جنگ نظامی موفق نشدند، بعدها از ابزار اقتصادی به صورت گسترده استفاده کردند، خوشبختانه از یک سمت به دلیل وجود امنیت اقتصادی، کسب و کارها توانستند همواره به فعالیت خود ادامه دهند و تولید در جریان باشد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به حضور همیشگی فعالان اقتصادی در صحنه‌های مختلف، افزود: هر اتفاقی در کشور افتاده، مجموعه فعالان اقتصادی وارد صحنه شده و همراه با اقشار مختلف مردم و همراه با حرکت عمومی نظام از کشور صیانت و نیازهای ملت را تامین می‌کنند.

سلاح ورزی به حضور اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود فعالیت‌های مدون و منسجم‌تر در دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی لرستان شکل بگیرد.

وی ادامه داد: همراهی و همکاری بسیج با مجموعه فعالان اقتصادی و کسب و کارها در راستای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بیشتر از دستگاه‌های اجرایی بوده و هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *