e919e014 45c4 447f 9a24 35d

«دکتر هاشمی» مدیر عامل بیمارستان میلاد شد

تصویر روز: با حضور قائم مقام سازمان تامین اجتماعی ، دکتر سید حسن هاشمی به عنوان مدیر عامل جدید بیمارستان معرفی شد.

به گزارش  تصویر روز به نقل از صدا و سیما ، دکتر حبیب‌الله حسن خانلو قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: بیمارستان میلاد در حوزه کیفیت خدمات و بهبود شرایط برای کادر درمان، باید در مسیر تحول و افزایش سطح رضایت قرار بگیرد تا بهترین پزشکان و پرستاران کشور در آن حضور داشته باشند و هم سطح خدمات برای مراجعه‌کنندگان در حالت مطلوبی باشد.

خدمت به مردم ماموریت اصلی تامین اجتماعی

دکتر حسن‌خانلو اظهار کرد: مطابق متن صریح دستورات دینی و اسناد بالادستی، خدمت به همگان به ویژه اقشار محروم، مأموریت اصلی سازمان تأمین اجتماعی است. این رویکرد در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران و همچنین تکریم کارکنان باید مورد توجه مدیران سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.
دکتر حسن‌خانلو با تاکید بر استفاده بهینه از همه ظرفیت‌های سازمان تأمین اجتماعی، از بیمارستان میلاد به عنوان یکی از مهم‌ترین نهاد‌های خدمت‌رسان یاد کرد که باید در جایگاه الگویی برای سایر مراکز درمانی قرار گیرد. الگویی که چه در حوزه کیفیت خدمات و چه در حوزه بهبود شرایط برای کادر درمان، باید به افزایش رضایت در این بیمارستان منجر شود تا هم بهترین پزشکان و پرستاران کشور در آن حضور داشته باشند و هم سطح خدمات برای مراجعه‌کنندگان در حالت مطلوبی قرار بگیرد.
قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای ایجاد تحول نیازمند انجام اقدام‌های ویژه و تلاش مضاعف هستیم. تأمین اجتماعی اهمیت فوق‌العاده‌ای در موضوع عدالت در حکمرانی دارد و یکی از مهم‌ترین وجوه عدالت، توسعه خدمات است. ما در سازمان تأمین اجتماعی باید برای ارائه عادلانه خدمات به مردم و همچنین پرداخت عادلانه حقوق و مزایا به کارکنان، برنامه دقیق و حساب شده داشته باشیم تا تفاوت تبعیض‌آمیزی بین نیرو‌های درمان در سازمان تأمین اجتماعی و خارج از این سازمان وجود نداشته باشد.

استفاده از نظارت مردمی در بیمارستان میلاد

دکتر حسن خانلو در ادامه استفاده از نظارت مردمی در بیمارستان میلاد را مورد تأکید قرار داده و افزود: نظارت مردمی را در بیمارستان‌ها باید به جایی برسانیم که مراجعه‌کنندگان احساس کنند در بیمارستان نقش مدیریتی و نظارتی دارند. تکریم مراجعان به بیمارستان میلاد تکلیف همه مجموعه است و ما انتظار تحول و ارتقاء این بیمارستان را داریم. همانگونه که بهبود وضعیت کارکنان و توجه به نیاز‌های آنان را مورد وظیفه خود می‌دانیم؛ انتظار داریم که بهترین خدمات به بیماران در این بیمارستان ارائه شود.

97f8c545 ce7f 45fd 9e6b 1285068ed777
دکتر حسن‌خانلو در پایان از زحمات و تلاش‌های دکتر حمزه‌زاده در دوره تصدی مدیریت بیمارستان میلاد تشکر و قدردانی و برای دکتر هاشمی، مدیرعامل جدید بیمارستان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر ادیب‌نیا، مدیرعامل هلدینگ میلاد هم در این مراسم، گفت: در دو سال گذشته با وجود همه‌گیری کرونا بیمارستان میلاد خدمات قابل توجهی به بیماران ارائه کرد. از زحمات دکتر حمزه زاده و همه کارکنان و مدیران بیمارستان تشکر می‌کنم. در این دوره کرونا تأثیر زیادی بر عملکرد بیمارستان گذاشت و با فروکش کردن کرونا بیمارستان میلاد به شرایط قبل بازگشته است.
وی افزود: دکتر هاشمی هم سوابق ارزشمندی دارد و امیدواریم با همدلی و انسجام مجموعه همکاران بیمارستان میلاد را به جایگاه حقیقی خود برساند.

قدردانی از کارکنان بیمارستان میلاد

دکتر حمزه‌زاده، مدیرعامل سابق بیمارستان میلاد نیز در این مراسم گفت: یک ماه بعد از شروع کار من در بیمارستان میلاد شیوع کرونا در کشور شروع شد و ما در دوره همه‌گیری کرونا از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت به بیماران استفاده کردیم و با تلاش و کوشش کارکنان بیمارستان هیچ بیماری را از پذیرش و خدمت رسانی رد نکردیم.
وی از تلاش‌ها و زحمات تمامی پزشکان، پرستاران، کادر درمان و مجموعه کارکنان بیمارستان قدردانی و برای مدیرعامل جدید بیمارستان آرزوی موفقیت کرد.

آرزوهای بزرگی برای بیمارستان میلاد داریم

دکتر هاشمی، مدیرعامل جدید بیمارستان میلاد نیز در این مراسم گفت: بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی سلامت‌محور هستند و نه درآمد‌محور، بیمارستان میلاد نیز باید با همین رویکرد، فعالیت کند.

ما آرزو‌های بزرگی برای بیمارستان داشته و داریم و از تجربیات متعدد گذشته خود و دیگران برای مدیریت بهینه بیمارستان استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *