بیمه پاسارگاد تندیس بلورین گرفت

تصویر روز: شرکت بیمه پاسارگاد موفق شد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی، لوح تقدیر دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب نماید.

دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با هدف حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها ، مدیران مالی مؤسسات و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران ، روز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ برگزار شد.

WhatsApp Image 2022 01 18 at 11.07.22 AM 1

تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، فراهم نمودن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی از دیگر اهداف برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شمار می رود.

کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به عنوان سند افتخار یک سازمان در حوزه مالی است و شرکت در این جایزه، حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه نایل نمی‌شوند هم ارزشمند است، زیرا این فرآیند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و براساس نوع فعالیت بازگو کرده و سازمان را برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبودها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها هدایت می کند.

WhatsApp Image 2022 01 18 at 2.55.28 PM

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است. حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه نمایند.

WhatsApp Image 2022 01 18 at 2.51.55 PM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *