hasanpor.3

كارگروه كنترل نرخ آبزيان تشكيل می شود

تصویر روز: فرمانده بسيج اصناف كشور با حضور در اسكله صيادي بندرعباس و بررسي مشكلات صيادان و فعالان بازار ماهي فروشان بندرعباس، بر تشكيل كارگروه تخصصي رفع موانع صيد و صيادي و كنترل نرخ آبزيان تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج اصناف سپاه امام سجاد(ع) غلامرضا حسن پور در ادامه برنامه بازديد از اقشار مختلف صنفي و اقتصادي استان هرمزگان با حضور در اسكله صيادي بندرعباس و جمع صيادان و نماينده تعاوني ماهي فروشان، سخنان و دردو دل تلاشگران اين عرصه را شنيد و بر تشكل كارگروه تخصصي بررسي و رفع موانع صيد و صيادي و كنترل نرخ آبزيان تاكيد كرد.

دکترحسن پور با اشاره به اهميت تامين و نظارت بر مايحتاج سفره مردم افزود: با توجه به تفاهم نامه دولت و بسيج مستضعفان در زمينه نظارت بر تامين وتوزيع كالاي اساسي مردم همه امكانات موجود در دستگاه هاي متولي را در جهت تسهيل در ارائه خدمات به تامين كنندگان نياز مردم بسيج كنيم.

وي بررسي مشكلات صيادان و رفع دغدغه هاي اين قشر زحمت كش را يكي از مهمترين ماموريت هاي بسيج اصناف هرمزگان عنوان كرد و افزود: شناسايي عوامل تاثيرگذار بر افزايش نرخ آبزيان بايستي به صورت كارشناسي شده و با حضور دستگاه هاي متولي امر در دستوركار كارگروه تخصصي قرار داد.

d3a16cd5 12d5 451c b7d5 94f3e16e08da

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *