1 7

خرید انواع سمعک هوشمند در ساری

 

یکی از نمایندگی های بزرگ سمعک و همچنین شنوایی سنجی در شهر ساری، کلینیک شنوایی سنجی آوا است. توصیه ما به عزیزانی که از لحاظ شنوایی مشکل دارند، می توانند از طریق مرکز آوا اودیولوژی،   یکی از معتبر ترین مراکز شنوایی سنجی و تولید سمعک  در شهر ساری است.

این مجموعه، بهترین مرکز برای خرید سمعک در ساری است و شما در این مجموعه می توانید انواع مختلف سمعک را بنا بر نوعی که پزشک برای شما تجویز کرده مانند؛ سمعک نامرئی، داخل گوشی کوچک، پشت گوشی، دیجیتالی، هوشمند و وایرلس را از مرکز آوا اودیولوژی به راحتی تهیه کنید.

ما در این بخش قصد داریم تا مقاله ای را در مورد  تکنولوژی سمعک تهیه کنیم تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان کم شنوا و یا ناشنوا بگذاریم.

سمعک از چه قطعاتی تشکیل می شود

اغلب همه سمعک ها از قطعات یکسانی ساخته می شوند و معمولا دیجیتالی هستند و از قطعه های یکسانی تهیه شدند که صدا را از محیط خارج به داخل گوش شما را انتقال می دهند.

همچنین از بخش های مختلف دیگری مثل میکروفون های بسیار ریز و کوچکی که با قدرت بالایی صداهای محیط اطراف را جمع آوری کرده و توسط یک تراشه رایانه ظریف همراه با تقویت کننده قوی صداهای دریافت شده را به کد های دیجیتالی صدا  تبدیل می‌کنند.

معمولا این صدا با توجه به میزان شنوایی بیمار و نیاز شنوایی که از اطراف خود دارد، تنظیم می شود.

سپس بعد از این مرحله صدا ها یا سیگنال های که دریافت شده مجدد از طریق امواج صوتی تقویت شده و از طریق بلند گو یا همان گیرنده به گوش بیمار می رسد.

سمعک چیست؟

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی وسیله ای را طراحی کردند که به راحتی می توان افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند و از این نعمت الهی برخوردار باشند.

از معتبرترین مراکز  درمانی که این روزها با می توان با اطمینان سمعک را تهیه کرد از مجموعه آوا اودیولوژی است و برای خرید سمعک در ساری که متعلق به مرکز آوا می باشد.

 

ویژگی یک سمعک خوب چیست

مرکز آوا که واقع در شهر ساری با چند دهه تجربه و خدمت رسانی به مردم شریف ایران بهترین سمعک ها را برای افراد ناشنوا طراحی کرده است.

از این رو تکنولوژی سمعک سالیان متمادی است که به افراد کم شنوا کمک کرده که بتوانند به راحتی با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

بنابراین برخی از سمعک ها قدرت شما را برای شنیدن صداهای پیرامون اطراف بهبود می دهد.

از این رو یک سمعک خوب ویژگی های خاصی دارد که مجموعه آوا اودیولوژی این ویژگی ها هنگام خرید سمعک در ساری را فراهم کرده است که  عبارتند از ؛

۱. کاهش صداهای اضافه

اغلب همه سمعک ها مقداری نویزها را کاهش می دهند.

۲.میکروفون

این قطعه بر روی سمعک ها طراحی شده که  افراد به راحتی بتوانند صداهای را که از روبرو می شنوید نسبت به صداهای که از پشت سر یا چپ و راست به گوش می رسد کاهش دهد.

۳.باطری شارژی

تعدادی از سمعک ها باطری خور هستند و این قابلیت را دارند که بتوانید باطری را شارژ کنید و مجموعه آوا اودیولوژی با این سبک طراحی کار شما را راحت کرده و شما با تهیه این مدل عمر سمعک و نگهداری از آن را برای شما راحت تر کرده است.

۴.اتصال بی سیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سمعک بسیاری از سمعک ها به صورت بی سیم با تعدادی از دستگاه ها بلوتوث خور مانند؛ تلفن همراه، اسپیکر  های پخش موسیقی،  کامپیوتو، تلویزیون به راحتی می توانید  وصل کنید.

۵.کنترل را دور

تعدادی از سمعک ها این قابلیت را دارند که از راه دور آن را کنترل کنید و این ویژگی این فرصت را در اختیار افراد ناشنوا قرار می دهد که از بدون لمس کردن سمعک را تنظیم کنند.

همچنین تعدادی از سمعک ها این برنامه را دارند که به تلفن همراه وصل می شوند و این امکان را به شما می دهد که تلفن همراه خود را از راه دور کنترل کنید.

 

۵.ورودی صدا

این مزیت به شما این امکان را می دهد که صدای سمعک خود را از تلویزیون، رایانه یا دستگاه های دیگر با سیم به سمعک خود متصل کنید.

۶.هماهنگ سازی

آن دسته از افرادی که دو سمعک دارند می توانند دستگاه خود را به نحوی طراحی شده که این دو سمعک با هم کار کنند تا تنظیم های صدای که در یک سمعک و توسط یک گوش فقط شنیده می شود در سمعک دیگر می توان همان صدا را شنید و این قابلیت کنترل ساده تری را برای شما فراهم می کند.

رعایت نکات مهم قبل از خرید سمعک

درست است که با خرید سمعک می شود صدا ها را به راحتی شنید اما توجه داشته باشید این روزها در بازار کار افراد کلاه بردار زیادی هستند که پول افراد را به راحتی بالا می کشند چ متاسفانه جنس مرغوب هم به مشتری نمی دهند.

بنابراین با توجه به یک سری نکات ساده  می توان یک سمعک خوب را  خریداری کنید.

۱. ضمانت نامه سمعک را حتما بررسی کنید.

۲.به یک مرکز شنوایی سنجی معتبر مراجعه کنید.

با مشورت پزشک معالج خود سمعک را خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *