parsa

سرشماری اینترنتی تا سه شنبه تمدید شد

تصویر روز: رئیس مرکز آمار ایران از تمدید سرشماری اینترنتی تا پایان روز سه شنبه خبر داد و گفت: رکورد مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی با ثبت نام ۶۰ هزار خانوار در هر ساعت شکسته شد.

 امیدعلی پارسا در گفتگوی تلویزیونی افزود: میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی نسبت به روزهای گذشته بسیار چشمگیر بوده و ما با هدف کاهش ترافیک اقدام به تمدید مهلت سرشماری اینترنتی به مدت سه روز تا پایان روز سه شنبه (۲۷ مهر) کردیم.

وی گفت: از ابتدای آغاز سرشماری اینترنتی تا امروز ۱۵ میلیون و ۱۱۵ هزار نفر معادل ۴ میلیون و ۴۷۲ هزار خانوار اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کردند.

رئیس مرکز آمار ایران افزود: این میزان افراد و خانوارهای ثبت نام شده معادل ۱۹ درصد کل جمعیت و ۱۷ و نیم درصد کل خانوارهاست. پارسا گفت: سرشماری حضوری هم از ۲۸ مهر آغاز می شود و تا ۲۸ آبان در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت مردمی در سرشماری به عنوان یک تکلیف ملی و میهنی یاد کرد و افزود: از همه هموطنان درخواست می شود از فرصت ایجاد شده برای سرشماری اینترنتی استفاده کنند تا آمار کشور را در تراز سرشماری اینترنتی در دنیا بالا ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *