bazneshasteh.1

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

تصویر روز: در آستانه عید سعید مبعث؛ عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی پرداخت می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ، دکتر سعید حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه دیدار با کارکنان این اداره کل سخن می‌گفت: با ذکر مطلب بالا افزود: بیش از 50% از بازنشستگان طی 2 روز گذشته عیدی به حسابشان واریز گردید. بنا داریم تا پیش از عید مبعث و در نهایت تا پایان این هفته عیدی این عزیزان پرداخت شود.
دکتر حسینی با اشاره به جمعیت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: بیش از 3 میلیون و 300 هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد بیش از 760 هزار نفر در استان تهران می‌باشند که 298 هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ می‌باشند.
وی در خصوص کسانی که به هر علتی عیدی به حسابشان واریز نشده، توضیح داد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران که تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن 1420 یا با مراجعه به واحد مستمری‌بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام نمایند.
حسینی در خصوص تاخیر در پرداخت عیدی سال جاری گفت: در خصوص پرداخت عیدی تاخیری صورت نگرفته است و پس از دستور رئیس جمهوری و به محض تعیین سقف عیدی و ابلاغ آن از سوی هیات دولت در کمتر از یک هفته نسبت به کارسازی بودجه و واریز آن به حساب یکایک بازنشستگان اقدام گردید که جا دارد از تلاش دکتر موسوی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و دیگر مسئولان و کارکنان تشکر نمایم.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تصریح نمود عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بر مبنای 1 میلیون و 600 هزار تومان و متاهلان حداقل 2 میلیون تومان می‌باشد و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد.
وی در خصوص تعیین مبلغ عیدی تاکید کرد: مبلغ عیدی از سوی دولت محترم و مانند عیدی کارکنان دولت اعلام گردید و ارقام عیدی یک دهه گذشته نشان می‌دهد هر بازنشسته تامین اجتماعی با سابقه 20 سال پرداخت حق بیمه از سال 1390 تا سال 1399 مجموعا 7 میلیون و 798 هزار تومان عیدی دریافت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *