15855692 939

تغییرات جدید واتساپ + عکس

تصویر روز: پیام‌رسان واتساپ مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای پیام‌های صوتی اعلام کرده است.

به‌روزرسانی اخیر واتساپ شامل چندین ویژگی مانند امکان «مکث و از سرگیری ضبط» پیام‌های صوتی یا «ضبط مجدد» است، این ویژگی «پیش‌نمایش پیام‌های صوتی پیش‌نویس» نامیده می‌شود.

به گزارش eremnews، شرکت متا اعلام کرد که پلتفرم واتساپ در حال حاضر روی به روز رسانی خود کار می‌کند، پس از اینکه در دسامبر گذشته اجازه دسترسی به آن را فقط به برخی از کاربران داد.

علاوه بر این، شرکت متا در این پلتفرم این امکان را برای کاربران فراهم کرد که در حین خواندن چت‌های دیگر به پیام گوش دهند و وویس‌ها را با سرعت “۱.۵x” یا “۲x” پخش کنند. گغته شده است ظاهر پیام‌های صوتی کمی بهبود یافته، زیرا به جای استفاده از فونت برای نشان دادن پیشرفت پخش پیام، واتساپ اکنون از شکل موج استفاده می‌کند.

واتساپ

این اپلیکیشن در چند ماه گذشته «شکل موج» پیام‌های صوتی را به عنوان نسخه بتا روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS آزمایش کرده است. علاوه بر این واتساپ می‌تواند مدت زمان توقف پخش توسط کاربر را به خاطر بیاورد و سپس به او اجازه دهد دوباره از آن نقطه شروع کند تا مجبور نباشد دوباره به پیام کامل گوش دهد.

یکی از مفیدترین اضافاتی که واتساپ به عنوان بخشی از به روز رسانی‌های خود که به برنامه دیجیتال خود آورده است، ویژگی Chat Play که در آن برنامه امکان گوش دادن به پیام‌های صوتی خارج از چت را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند چند کار را همزمان انجام دهد. با این حال، اگر کاربر برنامه WhatsApp را ترک کند و وارد برنامه دیگری شود، پیام صوتی فعال در پس‌زمینه کار نخواهد کرد.

واتساپ

پیامرسان واتساپ که متعلق به شرکت متا است، اعلام کرد که به روز رسانی‌های جدید پس از ارقامی که منتشر کرد مبنی بر اینکه کاربرانش به طور متوسط هفت میلیارد پیام صوتی در روز ارسال می‌کنند، باعث شد روش‌های بیشتری برای بهبود تجربه کاربران خود اضافه کند. این شرکت اعلام کرد که در چند هفته آینده بدون ذکر تاریخ خاصی، ویژگی‌های پیام صوتی جدید را برای همه کاربران عرضه خواهد کرد. این شرکت به کاربران خود توصیه می‌کند که حتماً آخرین نسخه برنامه «واتساپ» را نصب کنند تا به محض در دسترس قرار گرفتن، آخرین تجربه را دریافت کنند.

این شرکت اولین بار در سال ۲۰۱۳ ویژگی پیام صوتی را بر روی پلتفرم خود راه اندازی کرد و در مرحله اولیه معمولاً در بین کاربران استفاده نمی‌شد، زیرا مردم عمدتاً از این برنامه برای ارسال پیام‌های متنی استفاده می‌کردند. با این حال پیام‌های صوتی در سال‌های اخیر افزایش یافته است و این شرکت را بر آن داشته تا به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه ارائه کند/ باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *