تشکیل میز گردشگری دریایی در بوشهر

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: گردشگری دریایی در بوشهر یک ظرفیت فوق‌العاده است و برای تقویت این موضوع میز گردشگری دریایی در این استان تشکیل می‌شود.

تشکیل میز گردشگری دریایی در بوشهربه‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سیدمصطفی فاطمی امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اظهار داشت: در نوروز امسال بوشهر یکی از استان‌های پیش‌رو در زمینه ارائه خدمات مطلوب به گردشگران بود که نشان از برنامه‌ریزی خوب ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان داشته است.

او اضافه کرد: بی تردید ما نقش حمایتی خود را در راستای تقویت گردشگری در بوشهر خواهیم داشت و تلاش ما توسعه زیرساخت‌ها در این زمینه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر هم بیان کرد: ما از اسفند ماه سال گذشته تدابیر لازم را نسبت به آماده سازی دستگاه‌های متولی ستاد اجرایی خدمات سفر انجام دادیم و با این کار توانستیم در عید امسال رضایت‌مندی حداکثری از لحاظ کیفیت در ارائه خدمات را داشته باشیم.

علی باستین افزود: با تدبیر استاندار نسبت به تامین کالا‌های اساسی در تعطیلات نوروز هیچ کمبودی نداشتیم و تمامی کمیته‌های ستاد به طور شبانه روز در سراسر استان درگیر اجرای مصوبات بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *