einak aftabi

کشف 7 هزار عینک آفتابی قاچاق در تهران

تصویر روز: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۷ هزار و ۹۰۰ عدد عینک آفتابی قاچاق در شرق تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال محاسبه کردند.

 به گزارش صدا و سیما، سرهنگ” جلیل موقوفه ای” گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری عینک‌های قاچاق در محله تهران نو توسط سه تن از اتباع کشور‌های همسایه و پخش کالا‌های قاچاق در بازار تهران، رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو به عهده گرفتند.
وی با بیان اینکه ماموران با پی جویی‌های انتظامی و تحقیقات صورت گرفته هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر و در بررسی اولیه از محل ۷ هزار و ۹۰۰ عدد انواع عینک آفتابی قاچاق با مارک‌های خارجی کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهمان ۳۰ الی ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع عینک‌های آفتابی در شهر تهران معترف شدند که کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال محاسبه کردند.
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور می‌شود و پلیس با اخلال گران به جد برخورد خواهد کرد خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *