havapima

افزایش پروازهای ایران به کویت

تصویر روز: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۲۸ فروردین تعداد پروازهای خود را از فرودگاه‏های اصفهان و شیراز به مقصد فرودگاه کویت افزایش می‌دهد.
به گزارش تسنیم، اولین پرواز برنامه‌ریزی شده این مسیر از فرودگاه شهید دستغیب شیراز در روز یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال جاری با شماره پرواز 665 در ساعت 18 و 40 دقیقه با هواپیمای ایرباس 320 فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه کویت ترک می‌کند و در ساعت 18و 35 دقیقه (به وقت محلی) در این فرودگاه به زمین می‌نشیند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازگشت این پرواز به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است.
پرواز بازگشت این مسیر از فرودگاه کویت در ساعت 19 و 35 دقیقه (به وقت محلی) با شماره پرواز 666 خواهد بود که در ساعت 22 و 35 دقیقه وارد فرودگاه اصفهان می‌شود. ادامه مسیر این پرواز از اصفهان به شیراز در ساعت 23 و 35دقیقه با شماره پرواز 470 انجام و در ساعت 45 دقیقه بامداد وارد فرودگاه شیرازمی‌شود.

گفتنی است مسیر پروازی شیراز – کویت -اصفهان – شیراز دومین پرواز برنامه‌ریزی شده به مقصد کویت است. شروع این مسیر از شیراز به فرودگاه کویت خواهد بود. این پرواز در روز چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال جاری با شماره پرواز 471 در ساعت 18 و50 دقیقه از فرودگاه شیراز پرواز و در ساعت 20 وارد فرودگاه اصفهان‌ می‌شود. در ادامه در ساعت 20 و 45 دقیقه با شماره پرواز 667 اصفهان را به مقصد فرودگاه کویت ترک و در ساعت 20 و 45 دقیقه ( به وقت محلی) در فرودگاه کویت به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز 664 در ساعت 21 و 45 دقیقه(به وقت محلی) خواهد بود که فرودگاه کویت به مقصد شیراز را ترک می‌کند و در ساعت 40 دقیقه بامداد وارد فرودگاه شیراز می‌شود.

شایان ذکر است فرودگاه کویت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نقاط پروازی “هما” در منطقه خاورمیانه است. هم‌اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” از فرودگاه‌های آبادان، اهواز، لار و مشهد به فرودگاه کویت پرواز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *