index 768x512 1

حضور مدیر عامل کیش در نشست تعاملی «کارآفرینی»

تصویر روز: سومین جلسه از سری دوم نشست‌های تعاملی «در مسیر کارآفرینی» با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش تصویر روز در این نشست که توسط شتابدهنده‌ رادمان کیش و با راهبری مهندس امیرمیثم گیاهی برگزار شد ، علاوه بر آقای مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه‌ آزاد کیش ، خانم زهره شریفیان مدیر عامل فن آفرین پارس،آقایان امیرغیاثی‌فرد متخصص حوزه برندینگ، کاوه هدایت نژاد موسس دامونان کیش،پرویز عطایی رئیس اداره نوآوری کیش حسین خسروی مدیرعامل سرمایه‌گذاری ادونچرز و ‌هم بنیانگذار ویکست از دیگر سخنرانان این رویداد بودند.
در ابتدای این جلسه ، داستان زندگی کارآفرینی آقای هدایت‌نژاد بنیانگذار دامونان کیش را بیان شد.
در ادامه مهندس امیرمیثم گیاهی اعلام کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته موفق شدیم در سال گذشته ۳۰ جلسه از سری نشست‌های تعاملی در مسیر کارآفرینی را برگزار نمائیم.
وی افزود: هدف از برپایی این نشست‌ها ، آموزش مفاهیم پایه‌ی کارآفرینی، ایجاد فرهنگ و تفکر کارآفرینی و آشنایی افراد با اکوسیستم نوآوری و استارتاپی بود.
وی تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را در راستای تعریف و شناخت این فرهنگ در شهر زیبای کیش انجام دادیم و تا امروز این تلاش مثمر ثمر بوده‌است.
به گفته وی در حال حاضر شتابدهنده‌ی رادمان کیش، تنها شتابدهنده تخصصی ثبت شده در منطقه آزاد کیش و مستقر در مرکز نوآوری است که در حوزه‌های شهر هوشمند و تجارت الکترونیک پذیرای استارتاپ‌های نوپا است.
مهندس گیاهی اظهارداشت: تاکنون عملیات سرمایه‌گذاری برای دو استارتاپ «به‌اینه» و «تفکیکان» در حوزه‌ شهر هوشمند و محیط زیست و استارتاپ «سرای شهزاده» در حوزه‌ تجارت الکترونیک انجام شده است.
وی گفت: امیدواریم این روند در سال جدید رشد بیشتری داشته و شاهد حضور تیم‌های استارتاپی از شهر کیش باشیم. ما برای نهادینه شدن کسب‌وکار آنلاین همواره تلاش می‌کنیم.
در ادامه عطایی معاون اداره نوآوری کیش ضمن تقدیر از برپایی این نشست‌ها اعلام کرد: تاکنون تلاش‌های بسیاری برای رشد و رونق این شرکت‌ها صورت گرفته که نیازمند توجه و حمایت بیشتر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش هستیم. بگفته وی حلقه‌های گم شده بین دانش، ارزش و صنعت باید پیدا شوند تا عامل نگهدارنده‌ی رشد اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کیش برطرف شود.
در ادامه این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن تشکر از برگزاری این نشست ها اعلام کرد: عنصر علم، بسیار راه‌گشا است. همواره سعی کنید با تاکید بر علم، توجه به قوانین کلان و واقعی قدم بردارید.
آقای کشاورز اظهارداشت: بر مثلث دانش یا هرم دانش تاکید کنید. این هرم بر داده‌ها و اطلاعات در گذشته و خرد و دانش حال و آینده پایه‌گذاری شده‌است. ما در تلاش هستیم تا چرخه‌ی PDCA (Plan، Do، Check، Act) را اصل و اساس کار گروهی خود در سازمان قرار دهیم و از افراد توانمند در این چرخه در جایگاه‌های تخصصی استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: از جمله برنامه‌های تیم ما، تغییر آداب و اصلاح ساختار و رفتار سازمانی در جهت بهبود فرآیند انجام کار‌ها و تسریع بخشیدن به آن‌ها است. در این مسیر همواره از شما می‌خواهیم که متکی بر علم، کار گروهی را اصل قرار دهید و در جهت رسیدن به موفقیت گام بردارید و مطمئن باشید که اگر قدمی بردارید موفقیت حتمی است.
شایان ذکر است این سری رویدادها سه‌شنبه ها با حمایت شتابدهنده‌ی رادمان کیش و راهبری آقای امیرمیثم گیاهی ‌ بنیانگذار و مدیر اجرایی شتابدهنده، ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل مرکز نوآوری کیش برگزار می شود.

نشست تعاملی «کارآفرینی» با حضور مدیر عامل کیش – اردیبهشت آنلاین

نشست تعاملی «کارآفرینی» با حضور مدیر عامل کیش – اردیبهشت آنلاین

نشست تعاملی «کارآفرینی» با حضور مدیر عامل کیش – اردیبهشت آنلاین

نشست تعاملی «کارآفرینی» با حضور مدیر عامل کیش – اردیبهشت آنلاین

نشست تعاملی «کارآفرینی» با حضور مدیر عامل کیش – اردیبهشت آنلاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *