Parskhodro

توضیح درباره بازداشت سرپرست پارس خودرو

تصویر روز: طی روز های اخیر خبرهایی مبنی بر بازداشت علیرضا زاهدیان سرپرست تازه منصوب شده در پارس خودرو در فضای مجازی و برخی از رسانه ها منتشر شد که نیاز به بیان چند نکته دارد.

به گزارش سایپانیوز، نخست آنکه اتهامات وارده به زاهدیان مربوط به تصدی او در شرکت فولاد نیریز بوده و هیچگونه ارتباطی با پارس خودرو و سرپرستی تنها چند روزه او در این شرکت ندارد.

با توجه به محیط کارگری حدود ۷ هزار نفری شرکت پارس خودرو قاعدتا تا تایید خبر دستگیری باید از بروز شایعات و تایید غیر رسمی اخبار جلوگیری می شد تا از اختلال در روند تولید و تحویل خودرو جلوگیری شود.

دوم اینکه طبق روال معمول در شرکت های خودروسازی علیرضا زاهدیان که حدود ۲ ماه به عنوان قائم مقام مدیرعامل در شرکت پارس خودرو حضور داشت، بعد از برکناری مدیرعامل در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه امسال و تنها در همین ۱۰ روز اخیر به عنوان سرپرست معرفی شده بود تا بعد از طی کردن مراحل مربوط به استعلامات و تایید نهایی مراجع ذی ربط به عنوان مدیرعامل منصوب شود که قاعدتا در صورت عدم تایید صلاحیت مانند برخی از مدیران دیگر بلافاصله دوره سرپرستی او تمام و نفر دیگری جایگزین شود.

گفتنی است هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو نیست و بیان جزییات پرونده و دلایل بازداشت و … در صورت صلاحدید توسط نهاد های ذی ربط رسانه ای خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *