یزد سومین استان حامی تولید و اشتغال

تصویر روز: معاون دادستان کل کشور گفت: یزد سومین یا چهارمین استانی است که برای حمایت از بخش خصوصی، تمام قد پای کار است و این اتفاق خوبی در حوزه اقتصادی است.

سعید عمرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از میزان، سعید عمرانی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد با اشاره به تعهد و تعقلی که در بخش خصوصی وجود دارد، بیان کرد: معتقدم با کمک بخش خصوصی توانمند، می‌توان همه مشکلات کشور را حل کرد.

وی افزود: از مشکلات بخش خصوصی مطلع هستیم، بخش خصوصی به اعتماد، سرمایه گذاری و حمایت نیاز دارد و نباید در مسیر آن‌ها سنگ اندازی شود. عمرانی تأکید کرد: در حوزه تولید و سرمایه گذاری کسانی که سرمایه خود را صرف تولید کرده اند، یعنی وابسته به این آب و خاک است و باید از از او حمایت شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: وظیفه ذاتی قوه قضائیه رسیدگی به مسائل سرمایه گذاری نیست، اما با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب، ما در کنار بخش خصوصی هستیم و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنیم. عمرانی تصریح کرد: یزد سومین یا چهارمین استانی است که در حمایت از بخش خصوصی پای کار است و کمتر مشکلی وجود داشته که در استان حل نشود و به تهران ارجاع شود که این خود نشان از ارتباط خوب صنعت با دستگاه قضایی یزد دارد.

عمرانی تاکید کرد: معتقدم باید حتی تنظیم بازار به بخش خصوصی سپرده شود و دستگاه‌های حاکمیتی تنها به نظارت بپردازند. وی گفت: اگر در تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال کار جدی شود، آمار سرقت و طلاق کاهش می‌یابد، زیرا مباحث اقتصادی علتی تاثیرگذار در مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *