حمایت بسیج اصناف از شرکت های «دانش بنیان»

ert

 

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج تجار، اصناف و بازاریان کشور اعلام کرد: ایجاد شبکه زنجیره‌ای امین با مشارکت و مشاوره بسیج برای توسعه و رقابت پذیری در اقتصاد کشور اجرایی می شود.

به گزارش تصویر روز به نقل از پایگاه خبری سفیرلرستان، غلامرضا حسن‌پور، در گردهمایی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی سراسر کشور اظهار کرد: ما باید روزانه پویا بوده و به صورت دانش‌بنیان فعالیت‌های مستمری داشته باشیم.

وی افزود: در راستای برطرف کردن مشکلات مختلف از جمله در حوزه اقتصاد می‌توانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشورگفت: راه مبارزه کردن با فساد اقتصادی جایگزین کردن ایجاد رقابت واقعی و افزایش میزان تولید است.

حسن‌پور با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان اساس و موتور حرکت و تجاری‌سازی اختراعات هستند، یادآورشد: ایجاد شبکه زنجیره‌ای امین با مشارکت و مشاوره بسیج باید در کشور تشکیل شود.

وی با بیان اینکه باید افرادی را که منافع ملی برای آنها در اولویت است، شناسایی کنیم، افزود: در بخش داخلی باید واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی که به واسطه آن‌ها هم می‌توانیم صادرات خود را تقویت کنیم، مورد حمایت و توجه قرار بگیرند.

رئیس سازمان بسیج تجار، اصناف و بازاریان کشورگفت: شناسایی ظرفیت‌های کوچک و متوسط از وظایف مهم بسیج تجار اتاق‌های بازرگانی است.

حسن پور افزود: ریزگردها برای کشور به یک معضل بزرگ برای تبدیل شده و بسیاری از استانها را درگیر کرده که طرح جلوگیری از ورود آن به کشور در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *