گران‌ترین پلاک خودرو در جهان

دیجیاتو: گران ترین پلاک خودرو جهان متعلق به یکی از خودروهای لاکچری مرسدس بنز میباخ است. اما چرا ۷۷۰ میلیارد تومان قیمت دارد؟

تولد برند میباخ به سال ۱۹۰۹ بازمی‌گردد اما در اصل این تیونر لاکچری در سال‌ ۱۹۹۷ بود که توانست به عنوان یک برند مستقل، دوران جدیدی از فعالیت خود را آغاز کند. شرکت میباخ در جدیدترین برنامه خود، قصد دارد تا رولزرویس و بنتلی را به سرعت کنار بزند تا تاج پادشاهی دنیای خودروهای لوکس را به تنهایی تصاحب کند.

نگاهی به گران ترین پلاک جهان با قیمت ۲۴ میلیون دلار

گران‌ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید

اگر از طرفداران برند میباخ باشید، احتمالا با جدیدترین اعضای خانواده‌ی این تیونر لاکچری آشنا هستید. از مرسدس بنزهای S کلاس Huate Voiture که با همکاری دیزاینر معروف آمریکا، ویریج ابلو طراحی شده بود تا اولین کوپه‌ی شاسی بلند میباخ با طول شش متر، همه و همه از یک چیز خبر می‌دهند؛ میباخ در حال تغییر است!

مرسدس بنز S کلاس Huate Voiture با دیزاین ویرجیل ابلو

گران‌ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید

تیم تیونینگ میباخ قصد دارد تا جیب ثروتمندان حریث را خالی کند و این خودروها، تازه اول کار هستند. پروژه بعدی، نه یک خودرو و وسیله نقلیه، بلکه فقط یک پلاک است! طبق گزارش‌های رسمی، گرانترین پلاک دنیا با یکی از محصولات میباخ به بازار خواهد آمد اما تقریبا 121 برابر گران‌تر از خودِ مرسدس بنز S کلاس خواهد بود.

مرسدس بنز میباخ افرودی

گران‌ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید

این پلاک فقط دو حرف “MM” را دارد که نشان تجاری میباخ است. برای اینکه قیمت آن را بهتر درک کنید، به سراغ پلاکی می‌رویم که تا همین دیروز، لقب گران ترین پلاک جهان را در دست داشت. این پلاک با حروف “GOVIRAL” در حراجی‌های آمریکا با قیمت 124 میلیارد تومان یعنی 3,888,888 دلار دست به دست می‌شد که به یک باره با رقیبی رو به رو می‌شود که تقریبا 7 برابر گران‌تر است!

شخصیت شخصیت “Mother’s Milk” از سریال «پسران» (The Boys)

گران‌ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید

همچنین بد نیست بدانید که این پلاک توسط تیم “Plate Broker” طراحی شده و گفته می‌شود که اولین پلاک NFT جهان خواهد بود. به علاوه عبارت “MM” هم باعث شده تا بعضی از کاربران توییتر و اینستاگرام، شخصیت “Mother’s Milk” از سریال «پسران» (The Boys) را یکی از خریداران گرانترین پلاک دنیا بدانند و سطح جدیدی از دنیای طنز را آغاز کنند!

گران‌ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید

اما واقعا کدام آدم بی عقلی حاضر است هزینه‌ی خرید چند کلکسیون خودرو ارزشمند را به پای یک پلاک دهد؟ این سوالی است که هنوز هم هیچ جوابی برای آن پیدا نشده. تیم بازاریابی میباخ در تازه ترین گزارش خود عنوان کرده‌اند که از زمان رونمایی گران ترین پلاک جهان تا همین لحظه، فعلا هیچ خریداری حتی جرات نداشته است تا نزدیک آن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *