تصویر روز: مدیرعامل بیمه کوثر و هیات همراه از سرپرستی استان اردبیل بازدید و با کارکنان و نمایندگان گفتوگو کردند.
به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در مراسم دیدار با کارشناسان سرپرستی و اعضای شبکه فروش همه کارکنان و نمایندگان را خانواده بیمهکوثر و بزرگترین دارایی آن دانست و گفت: دستیابی به اهداف شرکت و کسب اعتماد و رضایت ذینفعان با افزایش تعامل کارکنان و شبکه فروش و داشتن فرهنگ کوثری تحقق مییابد.
ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: رضایت مشتریان و سودآوری دو هدف اصلی بیمه کوثر است و انتظار داریم سرپرستی استان اردبیل با تحقق اهداف و ارتقای شاخصهای عملکردی از طریق تلاش بیشتر و انسجام تیمی به رتبههای بالاتر در شرکت دست پیدا کند.
وی با تاکید بر تنوع بیمهگذاران و گستردگی جامعه هدف، خدمترسانی به موقع و درست در سراسر کشور را از افتخارات بیمه کوثر برشمرد و افزود: این موضوع به ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در اقصی نقاط کشور روی میدهد اهمیت ویژهای مییابد.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر، اصول سیاستگذاری، راهبری، برنامهریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی شده است و اختیارات حداکثری در حوزههای مختلف برای مدیریت ریسک و پاسخگویی مناسب به مشتریان به سرپرستیهای استانی تفویض شده و ادامه مییابد.
در این جلسه مقرر شد برگزاری مستمر جلسات آموزشی بالاخص درخصوص افزایش سهم بیمههای زندگی تقویت شود.
مطالب مرتبط

برنج سال گذشته هنوز روی دست کشاورزان مانده است
11 مهر 1402
پیشبینی احکام تنبیهی برای بانکهای مستنکف
11 مهر 1402
خودروسازان از «دپو خودرو» سود میبرند
11 مهر 1402
خرید و فروش چندباره تاج گلهای مراسم ترحیم!
11 مهر 1402
دیدگاهتان را بنویسید