قدردانی بیمه مرکزی از عملکرد بیمه تعاون

ins

تصویر روز: قدرت اقناع بیمه گذاران در فرایند فروش بیمه نامه یک ضرورت است اما در کنار آن و حتی مهمتر از آن قدرت اقناع بیمه شده ها در جریان پرداخت خسارت است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، پرویز خسروشاهی که در آیین اختتامیه مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: درگیر شدن ذهن مردم با مفاهیم بیمه ای از مهمترین گام های افزایش ضریب نفوذ بیمه به شمار می رود.
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از توسعه فضای رقابتی در صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: عنصر رقابت در هر کسب و کاری از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار است و همین رقابت پذیری به شکوفایی صنعت بیمه منتهی خواهد شد. برنامه اینشورتاک نیز ایده ای است که عنصر رقابت در آن نقش پر رنگی دارد و بنابراین بسیار می‌تواند موثر باشد.
وی در پایان با قدردانی از مجریان و شرکت کنندگان این دوره از رقابت ها اظهار داشت: خوشبختانه بیمه تعاون در حوزه های گوناگون دیگر نیز نظیر توسعه ورزش، ایفای مسئولیت های اجتماعی و فرهنگسازی ابتکار عمل های خوبی داشته است که انشاءالله اینگونه ایده ها و ابتکارات در سطح صنعت بیمه گسترش یابد.
شایان ذکر است در پایان این نشست، لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان این دوره توسط قائم مقام بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون و تنی چند از مدیران عامل و مقامات صنعت بیمه اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *