کلاهبرداری با شگرد فروش خودرو در سایت دیوار

رئیس پلیس فتا استان یزد از بازداشت کلاهبرداری خبر داد که که با قرار دادن تصاویر خودرو در سایت‌های واسط خرید اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ مرتضی ابوطالبی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در سایت دیوار، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد و موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.کلاهبرداری با شگرد فروش خودرو در سایت دیوار

وی ادامه داد: با بررسی‌ها و اقدامات پلیسی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس فتا مشخص شد فردی ساکن تهران با انتشار آگهی فروش خودرو در سایت دیوار تعدادی از شهروندان را فریب داده و با اخذ مبالغی از آنان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا تصریح کرد: این متهم با درج آگهی با قیمت وسوسه‌انگیز فروش خودرو در سایت دیوار، اقدام به اخذ بیعانه از قربانیان می‌کرد که کارشناسان پلیس فتا پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با دادسرا، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در تحقیقات ماموران منکر هرگونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد، اما پس از مواجه با ادله و مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت که با انتشار عکس‌های غیر واقعی و جلب اعتماد افراد، مبلغ ودیعه را دریافت و سپس سیم کارت جدید تهیه کرده و خط مورد نظر را خاموش می‌کرد.

ابوطالبی اظهار داشت: با وجود اینکه بار‌ها تأکید شده شهروندان صرفاً خرید حضوری و پس از بازدید مبلغ را واریز کنند، باز نیز شاهد هستیم افراد فریب ترفند‌های کلاهبرداران را خورده قبل از مشاهده کالا ودیعه را واریز می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *