بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل

 

بازی هایی با سبک اکشن و مبارزه ای، از سلاح و تجهیزات مختلفی استفاده می کنند. برخی از این تجهیزات در راستای جنگیدن و از پای در آوردن دشمن به کار گرفته می شوند. اما برخی دیگر جنبه دفاعی دارند و از جان بازیکن در میدان جنگ حفاظت می نمایند. در بازی های بتل رویال و دارای سبک مرگ و بقا، لازم است از اسلحه ای قدرتمند استفاده شود. تا بدین شکل به طرز موثری بتوان دشمن خود را شکست داد. در بازی اکشن کالاف دیوتی موبایل با انواع سلاح و تجهیزات روبرو هستیم. سلاح های کوچک و بزرگ با عملکردهای متفاوتی طراحی شده اند. در این بازی، تک تیراندازها از نوع اسنایپرها  همیشه طرفداران خاصی دارند. در این بین شاتگان ها سلاح هایی هستند که کم تر مورد توجه قرار گرفته اند.  اما آیا این دیدگاه درست است؟ در ادامه به معرفی بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل می پردازیم.

شاتگان کالاف دیوتی موبایل

شاتگان چیست؟؟

شاتگان نوعی اسلحه و یا تفنگ می باشد. این نوع از سلاح های بازی کالاف دیوتی موبایلی گلوله زنی نمی کنند. در واقع به نوع ساچمه زن و یا پنج تیر پران نیز شهرت دارند. در هر نوبت می توانند تیرهای زیادی را شلیک کنند. در شلیک به واسطه این تجهیز جنگی ساچمه های زیادی را به سمت هدف شلیک می نمایید. البته این نکته را از یاد نبرید که این ساچمه ها در فواصل و مسافت های کوتاه پرتاب می شوند. بنابراین تحت چنین شرایطی، توان اصابت بالایی را از خود نشان می دهند. بنابراین اگر شما عادت به شلیک از فواصل دور دارید این نمونه برایتان مناسب نیست. زیرا برد این سلاح کوتاه بوده و از ۱۰۰ متر تجاوز نمی کند. با این حال نوعی از تجهیزات کارآمد و بسیار کاربردی هستند.  البته اگر به خوبی طرز کار با آن ها را یاد بگیرید. برای دریافت شاتگان های مختلف می توانید با خرید سی پی کالاف به این تفنگ ها دست یابید . سایت جمینجا در زمینه سی پی کالاف دیوتی موبایل فروشگاهی امن برای خرید می باشد.  بنابراین آن ها را دست کم نگیرید. در صورت استفاده درست می توانند حتی بهتر از تک تیراندازها عمل کنند. در این جا سه مورد از بهترین شاتگان ها در بازی کالاف دیوتی موبایلی معرفی می شود:

·      شاتگان استرایکر

یکی از شاتگان های جدید و قدرتمند کالاف دیوتی موبایلی، شاتگان استرایکر است. یک گان بسیار قدرتمند که درجه آسیب زایی بالایی را به خود اختصاص می دهد. سرعت شلیک بالا و قدرت فوق العاده، آن را به یکی از بهترین موارد مبدل نموده است.  اگر طرفدار این اسلحه قوی و متفاوت هستید مطمئن باشید به راحتی می توانید دشمن خود را از پای دربیاورید. البته به شرط آن که به دشمن خود بسیار نزدیک شوید. به این دلیل که این سلاح در برد و فواصل کوتاه بهتر، دقیق تر و قدرتمند تر عمل می نماید. این گزینه،  بدون وجود تجهیزات جانبی نیز قابلیت های بسیار خوبی دارد. اما می توان با نصب تجهیزات، از عملکردهای بهتر و قوی تر آن بهره برد.  سرعت شارژ و بار گیری مجدد در آن بسیار  بالاست. در واقع این فرایند در حد چند ثانیه طول می کشد. البته باید خاطر نشان شد که این مورد وزن بالایی نیز دارد. استفاده از استرایکر به گیمرهای حرفه ای پیشنهاد می شود. بازیکنان تازه وارد بهتر است در ابتدای بازی خود از آن استفاده نکنند.

·      شاتگان By15

یکی از سلاح های مرگ بار و کشنده کالاف دیوتی موبایلی، شاتگان By15 می باشد.  در واقع می توان آن را جزو بهترین گان های این بازی به شمار آورد. این گزینه از نظر قدرت و عملکرد در سطح خوبی قرار گرفته است. ضمن این که درجه آسیب زایی آن بسیار بالاست. با یک شلیک از فاصله نزدیک به حریف، قادر است به راحتی او را از پای درآورد. برخلاف شاتگان استرایکر، این گزینه وزن بالایی ندارد. بنابراین، بازیکنان و در حقیقت کاراکترها برای حمل آن اذیت نمی شوند. البته یک ایراد در این سلاح قدرتمند نیز به چشم می خورد. متاسفانه این گان از سرعت شلیک کمی برخوردار است. همین عامل باعث شده است که در فواصل و برد زیاد قابلیت چندان مناسبی نداشته باشد. اما با همین سرعت پایین در فاصله کوتاه از دشمن، به راحتی او را می کشد. اگر بخواهیم آن را به یک بازیکن معرفی کنیم باز هم سراغ گیمرهای حرفه ای می رویم. زیرا حرفه ای ها می دانند در چه فاصله ای و چه مکانی بهتر است از آن استفاده کنند. در صورتی که افراد مبتدی و بازیکنان تازه وارد با چنین مواردی آشنایی ندارند.

شاتگان کالاف

·      شاتگان HS2126

شاتگان HS2126 یکی دیگر از بهترین شاتگان های بازی کالاف دیوتی موبایلی است. این گزینه از نظر قدرت تخریب و عملکرد در شرایط ایده آل و مطلوبی قرار گرفته است. بازیکن با کمک آن هر کدام از دشمنانش را که بخواهد به راحتی می تواند بکشد و حذف کند. سرعت خوبی داشته و پس از خالی شدن خشاب به سرعت و مجددا بارگیری می شود. این سرعت بالای بارگیری یک امتیاز مثبت در حین مبارزه تلقی می شود. یک ویژگی در این سلاح آن را نسبت به سایر گزینه ها متمایز نموده است. حفظ تعادل اسلحه و داشتن هدف گیری دقیق از شروط عملکردی آن است. یعنی بایستی به خوبی و در حالتی متعادل با آن نشانه بگیرید. در این صورت اسلحه یک شلیک بی عیب و نقص را به انجام می رساند. این سلاح پر قدرت، بر خلاف دو گزینه قبلی برای همه بازیکنان قابل استفاده می باشد. بدین معنا که حتی بازیکنان مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. به دست گرفتن و کنترل آن بسیار راحت می باشد. البته اگر گیمر تجربه کافی برای استفاده از آن در موقعیت های مختلف را داشته باشد، بهتر است.

جمع بندی

حالا شما بگویید بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایلی کدام است؟؟ آیا تا به حال از گان ها برای مبارزات خود استفاده کرده اید؟ شاید از دید برخی، گان ها به دلیل جواب گو بودن در فواصل کم و شلیک زیاد خوب نباشند. اما این دیدگاه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از این نوع سلاح است. می توانید در موقعیت هایی خاص با کمک این سلاح، جواب های بهتری نسبت به تجهیزات قوی تر بگیرید. البته چنان چه اطلاعات کافی و تمرین های زیادی داشته باشید. در این جا سه مورد از بهترین گان های موجود در بازی کالاف دیوتی مورد بررسی قرار گرفت. می توانید حتی در اتاق تمرین بازی نیز از آن ها استفاده کنید.

منبع : سایت جمینجا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *