IMG 20220707 WA0023 2

صورت های مالی بیمه کارآفرین تصویب شد

تصویر روز: مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه کارآفرین 16 تیرماه 1401به منظور بررسی و تصویب صورت­‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 با حضور سهام‌داران برگزار و مجمع تقسیم سود130 ریالی به ازای هر سهم را تصویب کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه کارآفرین، این جلسه بر اساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار میزبان85/16 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی بود اما با پخش زنده، این فرصت برای کلیه سهامداران ایجاد شد که بتوانند در جریان گزارش‌ها و مصوبات قرار بگیرند. ضمن اینکه در این مجمع، نماینده شرکت فرابورس و بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع و در راستای رعایت ماده 101 قانون تجارت و ماده 22 اساسنامه شرکت بیمه کارآفرین، فرشاد محمدپور رئیس هیأت مدیره بیمه کارآفرین به‌ عنوان رئیس جلسه، علی آزاد و مجید شمسی به عنوان ناظر جلسه و همچنین عبدالمجید رافع حق نژاد معاون مالی و اداری بیمه کارآفرین به عنوان منشی جلسه توسط حاضران انتخاب شدند.

در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین، به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال 1400 پرداخت و با ارائه جزئیات عملکرد شرکت، سهامداران را در جریان تازه‌ترین تحولات قرار داد.

پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ­‌های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت­های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400، عملکرد هیأت مدیره و در نهایت تخصیص و تقسیم سود 130 ریالی به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید.

همچنین روزنامه اطلاعات بار دیگر به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شد و سایر دستور جلسه این مجمع به تصویب سهامداران رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *