8238650 117

نارضایتی مردم از سازمان مالیاتی و بانک ها

تصویر روز: وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در زیر مجموعه‌های وزارت اقتصاد‏، مردم از حوزه مالیاتی و بانک‌ها بیشترین نارضایتی را دارند تأکید کرد؛ مدیران باید نظارت خود را بر کارکنان ادارات برای پیشگیری از تخلفات اداری تقویت کنند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، احسان خاندوزی در سفر به گیلان و شرکت در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در این استان بر رفع نارضایتی‌های مردم و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: نارضایتی‌هایی که فعالان اقتصادی و مردم به وزارت خانه منعکس می‌کنند یا مربوط به اجرا نشدن قانون و مصوبات مجلس و دولت در دستگاه‌های متولی است و یا اینکه مربوط به فرایند و زمان تلف شده اداری و فساد مالی است.
وزیر اقتصاد گفت: وقتی کارمند یا مدیر دستگاه و نهادی تخلفی می‌کند، اما رئیس و مدیر کل برخورد جدی با آن نمی‌کنند و یا مماشات می‌کنند، در ذهنیت مردم و جامعه نسبت به دولت و مجلس این تفکر شکل می‌گیرد که برای قانونی که مصوب شده است، حرمتی وجود ندارد.
خاندوزی با بیان اینکه دولت و مجلس انقلابی نباید در ذهن جامعه خدشه دار شوند، افزود: مدیران دستگاه‌هایی که بیشترین نارضایتی را دارند باید کاستی‌ها و قصور‌ها را چاره کنند و با ارائه گزارش ماهانه به وزارتخانه روند قانونمند بودن و سالم کردن کار را مشخص کنند.
گفتنی است در این جلسه مجمع نمایندگان گیلان و مدیران دستگاه‌های گمرک، سرپرستی امور بانک ها، بیمه ایران، اموال تملیکی، ادارات کل امور مالیاتی، اقتصادی و دارایی و بورس حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *