soltanizadeh

آثار دور تازه مذاکرات در بازار

تصویر روز:(حمید طلیمی) بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت هزارو ۸۰۴ دلار و ۲۳ سنت به فروش می رسد.

در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت یک میلیون و ۳۹۵ هزار و ۱۰۰تومان فروخته می شود که این رقم در مقایسه با چند روز گذشته کاهش داشته است.

قیمت انواع سکه
امروز همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۳ میلیون و ۸۴۰ تومان و هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید ) نیز ۱۴ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان عرضه می شود.

هر قطعه نیم سکه نیز ۷ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۲ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان بفروش می رسد.

نرخ ارز های شاخص
بنابر این گزارش امروز قیمت هر پوند در بازار آزاد تهران۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان ، درهم امارات ۸ هزارو ۳۲۳ تومان ، لیر ترکیه ۲ هزارو ۳۰ تومان و هر یوان چین نیز ۴ هزارو ۵۹۵ تومان می باشد.

پیش بینی نرخ ارز در هفته آینده
ریس سابق کانون صرافان در گفت و گو با تصویر روز پیش بینی کرد: با توجه به قوت گرفتن دور‌ تازه مذاکرات و انتشار اخبار مثبت در این خصوص ، احتمال توقف افزایش نرخ ارز نیز افزایش یافته است.

کامران سلطانی زاده با اشاره به سفر امیر قطر به کشورمان اظهارداشت: نرخ ارز وابسته به فاکتورهای سیاسی و اقتصادی است ، لذا انجام این سفر و تقویت روابط خارجی ایران با کشورهای منطقه ، می تواند طی روز های آینده ابتدا موجب تثبیت نرخ ارز و در ادامه کاهش نرخ ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *