افتتاح ۲ مجموعه ورزشی و تفریحی در کرج

تصویر روز: همزمان با دهه ولایت و امامت ۲ مجموعه ورزشی و تفریحی با حضور مسوولان شهری در منطقه اسلام آباد کرج به بهره برداری رسیدند.

به گزارش صدا و سیما، مرکز البرز، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج در آیین گشایش این پروژه ها گفت : یکی از این مجموعه ها دارای سه قطعه زمین والیبال، سه قطعه زمین فوتبال، یک قطعه زمین بدمینتون و یک پارکینگ عمومی به گنجایش ۱۱۰ دستگاه خودرو است که برای ساخت آن ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت شهری کرج هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه پارک و فضای بازی کودکان واقع در خیابان ماندانا منطقه اسلام آباد کرج دیگر پروژه ای بود که با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شده است.

غفاری افزود: این مجموعه دارای ۱۵۰ متر مربع فضای بازی و یک هزار و ۴۰۰ متر مربع کف پوش است که به امکانات مختلفی برای بازی کودکان مجهز شده است.

سرپرست شهرداری کرج گفت : امروز توجه به مطالبات شهروندان در بحث رفاه اجتماعی و فرهنگی مهمترین مقوله ای است که مدیریت شهری کرج آن را دنبال می کند.

وی اظهار داشت : توسعه فقط مختخص فعالیت های عمرانی نیست بلکه نیازهای فرهنگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد؛ توجه به به معضلات ترافیکی و حل آنها ز مهمترین مطالبات مردمی است؛ امروز نگاه شورای شهر کرج به این مسایل و دیگر نیازهای شهر معطوف شده است .

وی تاکید کرد که باید به نیازهای اساسی مردم توجه کرد و در کنار طرح های عمرانی به در خواست های شهروندان پاسخ داده شود؛ استراتژی شهرداری توجه به نیازهای اصلی شهر است .

غفاری با اشاره به افتتاح این ۲ مجموعه ورزشی و تفریحی گفت : امروز کودکان منطقه محروم اسلام آباد کرج به استقبال امکانات جدید آمدند و این استقبال نشان داد که باید به نیازهای روحی و روانی و نشاط شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان باید اهتمام داشت .

سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: بر همین اساس همزمان با دهه ولایت و امامت ۴۰ جشن شادی در مناطق دهگانه کرج با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به اجرا درآمده تا ضمن تشریح ابعاد واقعه عظیم غدیر فضای با نشاط برای مردم و جوانان فراهم شود.

علیرضا سعیدی عضو شورای شهر کرج در این آیین با بیان اینکه شورای ششم شهر کرج به دنبال رفع محرومیت زدایی در این کلانشهر است ؛ گفت : امروز معتمدین منطقه اسلام آباد کرج پیگیر مشکلات این منطقه هستند.

وی ادامه داد: امروز در برهه ای از زمان هستیم که کار مدیریت شهری فقط کار عمرانی نیست بلکه مسائل اجتماعی و فرهنگی مورد نظر قرار گرفته است.

سعیدی افزود: آسایش و آرامش مهم است ؛ کرج ۶ برابر استاندارد موجود کاربری تجاری دارد اما در حوزه فرهنگی منفی ۶ است یعنی کاربری های فرهنگی آن اندک می باشد و باید فضای آرام بخش برای نیازهای روحی و روانی مردم اختصاص یابد.

وی با اشاره به عظمت واقعه غدیر خم و دهه ولایت و امامت گفت : در عید سعید غدیر خم باید تمام امکانات برای ترویج فرهنگ علوی به کار گرفته شود چرا که بزرگترین مرجع و پایه تفکر تشیع غدیر است . و باید با شکوه برگزار شود.

منطقه محروم اسلام آباد بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *