enteghl khon 2

تهرانی ها خون اهدا کنند

تصویر روز: مدیر کل انتقال خون استان تهران گفت:تهرانی هاخون اهدا کنند.

به گزارش فارس، محمدرضا مهدی زاده ضمن دعوت از مردم پایتخت برای اهدای خون، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و حساسیت های مردم در رعایت مسائل بهداشتی، این اطمینان را می دهم که مراکز اهدای خون بعد از منزل، امن ترین جایی است که شهروندان می توانند به آن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ضدعفونی تجهیزات و رعایت مسائل بهداشتی در بالاترین سطح، از اصول همیشگی سازمان انتقال خون از ابتدای تاسیس بوده و در ۲۵ ماه اخیر نیز که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور بودیم، این روش با شدت بیشتر ادامه پیدا کرد تا داوطلبان اهدای خون در آرامش کامل به یاری بیماران بشتابند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران افزود: نیاز بیماران به خون و فرآورده های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است که انتظار ما از مردم ساکن پایتخت این است که بدانند زندگی دوباره بیماران، به همراهی و همدلی داوطلبان اهدای خون بستگی دارد.

مهدی زاده در پایان و ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در صف های داوطلبان اهدای خون، اظهار کرد: در ایام کرونا و علیرغم محدودیت های رفت و آمد، هیچ وقت در تامین خون و فرآورده های خونی به مشکل نخوردیم و دلیل آن هم، وفاداری، نوعدوستی و حس مسئولیت پذیری مردم است که امیدوارم در این روزها نیز تجربه گر لحظه های شیرین حضور مردم به ویژه بانوان و جوانان در مراکز اهدای خون باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *