hasanpor.4

وظیفه بسیج تجار رفع موانع تولید است

تصویر روز: نشست صمیمی تجار و فعالان اقتصادی استان اردبیل با دکتر حسن پور رئیس‌سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد.

این جلسه با حضور مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان، درویشی مسئول بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران،اسلامی دبیر کل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور و رئیس اتاق بازرگانی اردبیل و مسئول سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان اردبیل در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی استان تشکیل شد.

دکتر حسن‌پور در این نشست اظهاردشت: حضور در بازار کشورهای منطقه به ویژه بازار کشورهایی مثل سوریه و عراق و آسیای میانه از اهداف اصلی ما برای توسعه تجارت کشور است.چرا که دستیابی به بازار سوریه دستیابی به بازار اروپا و آفریقا را به دنبال دارد.

به گفته وی اتاق بازرگانی ساختمانی در سوریه تهیه کرده ولی فعال نیست و ما به عنوان بسیج تجار این ساختمان را برای توسعه تجارت کشور فعال خواهیم کرد.

دکتر حسن پور با تاکید بر اینکه یکی دیگر از اهداف ما در ایجاد بسیج تجار پیگیری امور مربوط به تسهیل‌گری و رفع موانع تولید و اشتغال و کمک به فعالان اقتصادی در داخل کشور و پیگیری مسائل مربوط به واحدهای تولیدی و مشکلات آنها است، لذا در استان‌هایی که شاهد تعطیلی یا رکود واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات کوچک هستیم با پیگیری‌های مداوم به دنبال رفع آنها و رونق وضعیت اقتصادی کشور هستیم.

4545

رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تصریح کرد: اگر ببینیم که یک سرمایه‌گذار آمده تا کار انجام دهد در کنارش می‌ایستیم و موانع را از سر راه برداریم تا بتوانند به نحو احسن کار کنند.

او اضافه کرد: در سازمان بسیج اصناف به دنبال ایجاد مجمع بسیج تجار امین هستیم تا از طریق این تجار و همکاری با کشورهای دوست به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *