bimeh pasargad

فرش قرمز بیمه پاسارگاد برای بیمه عمر و مستمری در فاینکس 2022

تصویر روز: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه، به عنوان بزرگترين رويداد صنعت مالی کشور از تاریخ 2 تا 5 مردادماه سال جاری، با حضور جمع كثيري از شركت‌هاي داخلي و خارجي برپا مي‌گردد تا درفرصت ایجاد شده شركت‌هاي فعال برای نمایش دستاوردها و خدمات خود به دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه مجالی ‌یابند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليت‌ها و نوآوري هاي آتي خود را معرفي کنند.

به گزارش تصویر روز فارغ از اینکه درصدی از شرکت کنندگان نمایشگاه را بیشتر جای برای دورهمی و دید و بازدید می‌دانند اما هستند شرکت های که با درک صحیحی از فرصت موجود مخاطبان را با خود همراه می‌کنند. بیمه پاسارگاد را می‌توان یکی از آن شرکت های فعال نام برد که در آستانه شروع نمایشگاه با تهیه یک بروشور تبلیغاتی هوشمندانه، هدفمند، آموزشی و پرمحتوا به زبان ساده، سعی دارد بیمه نامه های عمر و تامین آتیه را با همه مقاومت بیمه گذارن در پذیرش، جایگاهی در خور شان بخشد. این شرکت با گنجاندن طرح بیمه عمر و مستمری در دل این بروشور تبلیغاتی سعی دارد محصول جدید خود را به بیمه گذارن در فضای نمایشگاهی نیز معرفی نماید.
سختی آسان شده
در بروشور تبلیغاتی بیمه پاسارگاد با عنوان “معرفی بیمه نامه‌های عمر و تامین آتیه”سعی شده با کمک گرفتن از اینفوگرافی، رنگ لوگوی سازمانی و زیبایی بصری مفاهیم پیچیده این رشته بیمه‌ای برای بیمه گزاران به زبانی ساده از چیستی تا چرایی توضیح داده شود که سرآغاز این مهم با طرح سوال “چرا بیمه عمر” کلید می‌خورد.
در پاسخ، با اشاره به اینکه وقوع حوادث غیرمترقبه صدمات روحی و مالی به دنبال دارد این نکته را پر رنگ می‌گردد که جبران خسارت مالی معمولا از حیطه قدرت افراد خارج است به خصوص در دوره میانسالی و سالمندی. اینجاست که با معرفی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، برای رزوگاری که حتی فرزندان هم حضور چندانی درکنار پدر و مادر خود ندارند نقش حمایتی این بیمه خوشنام جان می‌گیرد.
در گام دیگر با برشمردن دستاوردهای از جمله برند محبوب صنعت بیمه به انتخاب مردم، دارای سازمان فروش بیمه نامه‌های عمربا بیش از 35 هزار نماینده و معتمد بیش از 7 میلیون بیمه گذار بیمه نامه های زندگی این انتخاب را بی دلیل نمیداند.
امروز می کارم که فردا بردارم
در فصل دیگری از بیمه عمر و تامین آتیه با سناریویی نحوه خرید بیمه نامه، گام به گام با بیمه گذار پیش آمده و او را در طی مسیر همراهی می‌کند.
انتخاب نوع بیمه نامه، مدت بیمه نامه، مبلغ قابل پرداخت(حق بیمه)، نحوه پرداخت حق بیمه، ضریب پوشش بیمه عمر، پوشش های تکمیلی و درصد افزایش حق بیمه، پلان های است که کات به کات روایت می گردد.
زندگی در مسیر امید
تصویرسازی در مسیر آبی رنگ با زمینه زرد (ترکیب رنگ لوگوی پاسارگاد) را می‌توان نقطه عطف این تبلیغ هوشمندانه دانست، در این تصویر چکیده‌ای از آنچه که یک بیمه‌گر باید ساعت‌ها درباره بیمه عمر بگوید در یک قالب ساده به خوبی روایت شده است. روایتی از گذر مراحل زندگی به پشتوانه سرمایه و اندوخته، که طی مسیر بی دغدغه و توام با آرامش شده و از همه مهتر امید را پیش رو می‌گذارد. در این میان وجود تصویر افراد پیر تا جوان یک خانواده، در تکمیل توضیحات راه زندگی، علاوه بر نشان دادن گوناگونی قشر هدف مرور یک “عمر” را به مخاطب القا می‌کند. به گزارش تصویر روز راه از تحصیل با وام بدون ضامن (درصورت نیاز) شروع شده و بعد به شغل(تضمین آینده درصورت کارافتادگی)، ازدواج (امکان کاشت امید برای همسر)، خانواده(چه باشم چه نباشم)، تحصیل فرزندان، ازدواج فرزندان، کارفرزندان و بازنشستگی و نوادگان می رسد.
نکته کلیدی در روایت داستان زندگی که بیشتر شبیه پرده خوانی است طرح تیتر وار مراحل است که علاوه بر سرعت و چالاکی در انتقال پیام مانع از خسته شدن ذهن مخاطب و زده شدن او از موضوع می‌شود.
موج امید با طرح عمر و مستمری

03df051b 96ef 46fd a70c dc9f134bfc52
در فواصل معرفی بیمه نامه عمر و تامین آتیه سر تیتر هوشمندانه ” شر ایط کاشت امید” با پرداختن به نحوه طرح جدید دریافت مستمری، خود نمایی می‌کند. دریافت مستمری، امکان گنجانده شده در دل بیمه عمر و تامین آتیه است که بر اساس آن شخص می‌تواند با توجه به جدول زمانبندی انتخابی، به نسبت اندوخته صندوق سرمایه گذاری خود مستمری دریافت کند. طرح بیمه عمر و مستمری پاسارگاد دو دوره تشکیل سرمایه (تشکیل اندوخته صندوق سرمایه‌گذاری) و دوره پرداخت مستمری را از سر می‌گذراند.
براساس طرح مذکور حداقل مدت تشکیل سرمایه 5 سال و حداکثر 30 سال تعیین شده و مدت پرداخت مستمری توسط شرکت 10 تا 35 سال درنظر گرفته شده است. مستمری به شکل ماهانه بوده و حداکثر تا سن هشتاد سالگی بیمه‌شده، می‌تواند ادامه داشته باشد. به گزارش تصویر روز در ادامه طرح با عبارت انگیزشی “آنچه فردا برمیدارم، از هرچه امروز می‌کارم است” تاکید دارد ” امکان برداشت از همان لحظه کاشت میسر است، اکنون که هوشیارانه بذر امید را کاشته ای و امیدوارانه آن را حمایت کرده‌ای موسم برداشت است”، برای خرید این بیمه نامه از 9 امتیاز من جمله سود، تخفیف، معافیت مالیاتی پوشش‌های خاص و غیره پرده برداری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *