جشنواره فروش تابان بیمه نوین

 

جشنواره تابان
تصویر روز: شرکت بیمه نوین در راستای خلق ارزش برای مشتریان خود، محصولات بیمه‌ای خود را با شرایط ویژه در مرداد 1401 ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت از یکم تا 31 مرداد 1401، در جشنواره تابان انواع بیمه‌نامه‌های بدنه اتومبیل، آتش سوزی، مسئولیت و عمر و سرمایه‌گذاری خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

همچنین در جشنواره فروش تابان علاوه بر تخفیف‌های ویژه، به قید قرعه به افرادی که در این بازه زمانی محصولات بیمه‌ای ارائه شده را خریداری کنند، کمک هزینه سفر برای مشتری و همراه وی(یک نفر از اعضای خانواده) تعلق خواهد گرفت.

در این جشنواره فروش ویژه، “بیمه­‌های مسئولیت کارفرما در قبال صنعتی، خدماتی، بازرگانی”، “مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی”، “مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی”، “مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان”، “مسئولیت حرفه‌ای مدیران مجتمع‌ها و مراکز آموزشی” و “مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور در قبال استفاده کنندگان” و “مسئولیت مدنی نصب و نگهداری آسانسور در قبال استفاده‌کنندگان” با شرایط ویژه ارائه می‌شوند.

“بیمه‌های آتش سوزی منازل مسکونی، مراکز صنعتی، غیر صنعتی و انبار” و نیز “بیمه‌های بدنه اتومبیل” و “بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری” (تخفیف در هزینه‌های اداری و بیمه‌گری) از دیگر محصولاتی است که در این جشنواره ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط جشنواره تابان نوین، می‌­توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه و یا با شماره 23047-021 تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *