پرداخت وام 200 میلیونی به روستاییان

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اجرایی نشدن دستور رئیس جمهور در افزایش وام مسکن روستایی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان گفت: روستاییان برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بازهم کمی صبر کنند.

روستاییان به زودی وام ۲۰۰ میلیونی دریافت می کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس بنیاد مسکن کشور در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان البرز گفت: در حوادث سیل و زلزله ای که چند ماه گذشته در کشور اتفاق افتاد، تاثیر ساخت مسکن ایمن در روستاها به خوبی مشخص شد، در مناطقی که خانه های بازسازی شده و با ساخته شده ایمن روستایی وجود داشت هیچ خسارتی وجود نداشت.
نیکزاد افزود: آقای رئیس جمهور دستور دادند به مسئولین محترم که وام مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد و قرار بود از اول مرداد این افرایش اعتبار انجام شود. اما مسئولین می گویند که این دستور رئیس جمهور در حال عملیاتی شدن است و به من گفتند که باید مقداری حوصله به خرج دهیم تا منابع مالی آن تامین شود.
رئیس بنیاد مسکن اضافه کرد: به علت نزدیکی فصل سرما و محدودیت زمانی ساخت و ساز مخصوصا در مناطق سردسیر از روستاییان خواسته ایم که نوسازی مسکن خود را با ۱۰۰ میلیون تومان شروع کنند تا ۱۰۰ میلیون تومن متمم انشالله پرداخت شود.
نیکزاد ادامه داد: هم اکنون ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور شروع شده که حدود ۱۰۰ هزار واحد آن به مرحله سقف و زیر سقف رسیده و برای تکمیل آنها نیازمند پرداخت کامل وام مسکن روستایی هستیم.
وی با توجه با اقدامات بنیاد مسکن رو روستاهای سیل زده کشور هم گفت: در ۲۹ نقطه کشور ستادهای بازسازی در مناطق زلزله زده و سیل‌زده در حال فعالیت هستند.
وی افزود: تشکیل پرونده در تمام مناطق تمام و مرحله آواربرداری و بازسازی در همه مناطق سیل‌زده شروع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *