9990

تلاش بی وقفه بسیج اصناف برای رفع موانع اقتصادی

تصویر روز: رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی تاکید کرد: بسیج اصناف کشور در طول سال‌های گذشته تلاش بی‌وقفه‌ای در رفع موانع اقتصادی و بهبود معیشت مردم به کار بسته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در پیامی فرارسیدن هفته بسیج اصناف و بازاریان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است.” (مقام معظم رهبری)

با عنایت به تأکیدات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) مبنی بر تشکیل بسیج دهها میلیونی، سازمان بسیج اصناف در سالروز شهادت شهید مهدی عراقی تشکیل شد. بسیج اصناف کشور تشکل مردمی است که زمینه‌ساز حضور اصناف متعهد، متخصص، انقلابی و فعال برای حضور در عرصه‌های مختف مورد نیاز کشور است.

بسیج اصناف کشور در طول سال‌های گذشته تلاش بی‌وقفه‌ای در رفع موانع اقتصادی و بهبود معیشت مردم به کار بسته است. حمایت از کسب‌وکار‌ها و کارگاه‌های تولیدی و ارتباط دادن آن ها به کارخانه‌ها، ایجاد اشتغال در جامعه روستایی، حمایت از کسب‌وکارها در دوران شیوع بیماری کرونا به ویژه در تولید ماسک، الکل و دستگاه اکسیژن‌ساز، توزیع بسته‌های معیشتی در اقشار کم‌تر برخوردار در رزمایش کمک‌های مؤمنانه و… از جمله اقدامات مهم بسیج اصناف کشور است.

اصناف با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید به خوبی با فرهنگ شهادت و تفکر بسیجی آشنایی دارند و همواره خاستگاه آزاد مردانی بوده‌اند که عمر خود را در راه دفاع از حق، مظلومان و مستضعفان مصروف داشته‌اند، لذا قدردان جانفشانی این اسوه‌های غیرت و همیت، وارثان ارزش‌های عاشورایی و آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) هستند و اتاق اصناف ایران مفتخر است که همواره در تقویت فرهنگ ارزشی، دینی و اسلامی در بازار و بازخوانی هویت اصیل اصناف، بسیج را در کنار، همراه و هم‌رزم خود دیده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج اصناف کشور به بسیجیان سرافراز و خدمتگزار کشور، موفقیت روزافزون و سربلندی را برای این قشر عزیز و تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری فرزانه انقلاب از خداوند متعال مسئلت دارم.

سعید ممبینی
رئیس اتاق اصناف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *