twitter.1

توئیتر در حال آزمایش امکان «ویرایش» است

تصویر روز: توئیتر در تلاش است تا امکان ویرایش را به قابلیت‌های این پلتفرم برای همه کاربران اضافه کند.

وعده‌های توئیتر پیرامون افزودن بالقوه ویژگی «ویرایش توئیت» تقریبا از زمان آغاز به کار خود پلتفرم وجود داشته است، جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق توئیتر، حتی تا آنجا پیش رفت که حدس زد که این اتفاق در سال ۲۰۲۰ «هرگز» رخ نخواهد داد، با این حال امروز، به نظر می‌رسد که این شرکت واقعا در حال بررسی ایجاد توانایی برای رفع این اشتباهات تایپی و آزار دهنده است.

این پلتفرم به صورت داخلی در حال آزمایش توانایی ویرایش است و قصد دارد تا اواخر این ماه این ویژگی را به کاربران توئیتر دارای تیک آبی با پرداخت حق بیمه یک کشور گسترش دهد

توئیتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: امیدواریم با در دسترس بودن ویرایش توئیت، توئیت‌ها راحت‌تر و کمتر استرس‌زا شوند. شما باید بتوانید به گونه‌ای در مکالمه شرکت کنید که برای شما منطقی باشد، و ما به کار روی روش‌هایی ادامه خواهیم داد که انجام آن را بدون دردسر می‌کند.

از آنجایی که دکمه ویرایش برای بسیاری از کاربران توئیتر مطلوب است، بسیاری از منتقدان نسبت به پیامد‌های اجتماعی-سیاسی و اخلاقی یک به‌روزرسانی ضعیف محتاط هستند.

به گفته یکی از مدیران، این پلتفرم‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که عدم ایجاد تغییر برای هر کاربر یک مزیت بی‌نظیر محسوب می‌شود. با یک دکمه ویرایش، باید فکر کنید که چه امکاناتی برای آزار و اذیت یا فریب وجود دارد؟

با این حال طبق گفته توئیتر، برنامه‌های فعلی شامل گنجاندن یک تاریخچه ویرایش کامل برای توییت‌ها، به همراه امکان مشاهده تکرار‌های گذشته یک توئیت است. همانطور که سابق امکان ویرایش توئیت نیز تنها تا ۳۰ دقیقه پس از انتشار اولیه در دسترس خواهد بود، ممکن است برخی از نگرانی‌های مربوط به این ویژگی را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *