قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری

قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری - اردیبهشت آنلاین

تصویر روز: جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان “مهرریزان” در روز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، هدف از برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه، قدردانی از نیت خیر سپرده‌گذاران و ایجاد زمینه‌های افزایش مشارکت عمومی برای گسترش این سنت پسندیده است.
دوره محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه‌کشی و اعطای جوایز از اول مرداد تا ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ و روز قرعه‌کشی ۳۰ مهر ماه خواهد بود.حداقل موجودی حساب‏های قرض ‏الحسنه برای شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض ‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال است.هر یک میلیون ریال مانده موجودی روزانه در سپرده‏ های قرض‌الحسنه، برابر یک شانس قرعه کشی است.
جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی شامل یک سکه تمام بهار آزادی برای ۱۰ نفر، یک نیم سکه بهار آزادی برای ۲۰ نفر، یک ربع سکه بهار آزادی برای ۴۰ نفر، ۲۰۰ جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی، ۲۰ کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی برای سفر به عتبات عالیات، ۵۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی برای خرید کالای بادوام داخلی و هزاران جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر است.
این گزارش حاکیست: امکان افتتاح حساب هم به صورت حضوری از طریق شعب بانک گردشگری و هم به صورت غیر حضوری توسط اپلیکیشن ToBank به نشانی وب سایت Tobank.ir ، بدون هزینه صدور و با ارسال کارت به نشانی مشتری فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *