30354 copy copy

خطیبی گام اول ادغام را برداشت

تصویر روز: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  امروز در نشستی با نمایندگی های پیش کسوت از ادغام برخی نمایندگی‌های ایران‌خودرو و سایپا به منظور سهولت دسترسی و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش تصویر روز مهدی خطیبی در این نشست با تاکید بر اهمیت عملکرد نمایندگی‌ها در رضایت مشتریان، از برنامه سرمایه‌گذاری مشترک نمایندگان با ایران‌خودرو خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا ایران خودرو به خودروسازی سربلندتر از گذشته تبدیل شود که به طور حتم با توانمندی بالای نیروی انسانی این مجموعه و با همراهی نمایندگی‌ها، این هدف محقق خواهد شد.
وی با بیان این‌که با همت شرکت ایساکو، خودروهای متوقع و متوقف به‌زودی در وضعیت مناسبی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: تامین به موقع و درست قطعات از سوی شبکه‌ خدمات پس از فروش، از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می‌شود که در این راستا اختیار تامین قطعه به شرکت ایساکو داده شده و شرکت ساپکو نیز در این زمینه ایساکو را همراهی خواهد کرد.

طرح ادغام نمایندگی های ایران خودرو و سایپا به منظور ارایه خدمات بهتر به مشتریان پیش از این نیز توسط برخی کارشناسی مطرح شده بود اما این پیشنهاد تاکنون هیچ گاه از محافل کارشناسی خارج نشده بود.

اعلام صریح این موضوع از سوی مدیر عامل ایران خودرو اقدام قابل تقدیری است که جا دارد در این خصوص از این اظهار نظر تقدیر و تشکر کرد. اما برای عملیاتی شدن این طرح لازم است تا سازوکار های لازم از جمله نحوه همکاری برای ارایه این خدمات و از همه مهمتر نحوه نظارت و مدیریت بر این طرح مشترک بررسی و راه هایی اجرایی آن تدوین شود.

آغاز همکاری مشترک ایران خودرو و سایپا در بخش خدمات پس از فروش را شاید بتوان به عنوان گام نخست ادغام دو خودروساز بزرگ کشور در نظر گرفت ، طرحی که پیش از این بارها توسط کارشناسان صنعت خودرو مطرح شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *