arbaein

استقبال زائر اربعین از خدمات بیمه سامان

تصویر روز: معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با تاکید براهمیت ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح، اظهارداشت: تاکنون زائرین حادثه دیده که دراین سامانه ثبت نام کرده اند و نیاز به خدمات درمانی سرپایی و یا بستری داشتند بدون پرداخت هزینه، بهترین خدمات درمانی را دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان،عبدالرسول عطایی در گفتگو با خبر نیمروزی شبکه یک ، در خصوص تعهدات شرکت بیمه سامان برای زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: تعهدات بیمه سامان برای بیماران سرپایی حداکثر تا سقف پنج میلیون تومان و در بخش بستری بیماران حداکثر تا 50 میلیون تومان است.

وی، با بیان اینکه زائران اربعین که نیاز به درمان سرپایی و یا بستری دارند از خدمات بستری بیمه سامان برخوردار می شوند، توضیح داد: تا امروز به طور متوسط روزانه 200 زائر به پایگاه های شرکت بیمه سامان در شهرهای نجف و کربلا مراجعه کرده اند و تعداد کمتر از 50 نفر از این زائرین هم نیاز به بستری داشته اند.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان مستقر درعتبات عالیات در نجف اشرف، خاطرنشان کرد که خوشبختانه در بین زائران اربعین، فوت ناشی از حادثه اتفاق نیافتاده است.

رئیس ستاد بیمه اربعین شرکت بیمه سامان تاکید کرد: زائرین اربعین حتما در سامانه سماح ثبت نام و کدرهگیری راهم دریافت کنند تا در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه سامان بتواند به آنها خدمات مورد نیاز را ارایه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *