d50d5a51 29be 451c 8df4 86b27d213bfc copy copy

دومین جشنواره ورزشی تلاش برگزار شد

 

تصویر روز: دومین جشنواره ورزشی تلاش ویژه فرزندان پرسنل خدوم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش  تصویر روز سالمی مدیر عامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش گفت: با توجه به تغییر رویکرد های مجموعه تلاش از طریق پردازش، تولید برنامه های محتوایی و جهت گیری فرهنگی منطبق با اهداف و ماموریت های وزارت مردم همچنین براساس نظامنامه فرهنگی این مجموعه برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی را تدوین و اجرا نمودیم.

وی افزود: پس از برگزاری موفق نخستین جشنواره ورزشی تلاش ویژه کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین جشنواره تلاش ویژه فرزندان کارکنان وزارت مردم را برگزار نمودیم و این سلسله اقدامات منجر به ایجاد شور و نشاط اداری و سلامت کارکنان وزارت مردم شده است.

مدیر عامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش درباره اهداف این جشنواره گفت: اعتقاد داریم که موفقیت سازمان در گرو سلامت کارکنان آن سازمان است و انجام برنامه های ورزشی ضامن سلامتی می باشد، لذا سازمان موفق بایستی به سمت سلامت کارکنان و خانواده ها حرکت کند و این اقدامات موثر، پویایی و تحول سازمانی را سرعت می بخشد.

وی افزود: این جشنواره با برنامه ریزی و هماهنگی کمیته های مختلف اجرایی، فنی، داوران و … که متشکل از کارکنان واحدهای مختلف وزارت مردم می باشد به شکل با شکوهی اجرا گردید و طبق برنامه ریزی انجام شده ویژه برنامه اختتامیه جشنواره در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

9eb19401 0485 4e93 b912 6cb577b41f1a copy copy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *