38543667 3424 421a 8d1d 92b0e59fd80c copy copy

افتتاح بزرگترین شرکت تولیدکننده ریزجلبک کشور در قشم

تصویر روز: با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بزرگترین شرکت تولیدکننده ریزجلبک کشور در جزیره قشم افتتاح شد.
به گزارش تصویر روز با حضور افشار فتح الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان، بزرگترین شرکت تولیدکننده ریزجلبک کشور در جزیره افتتاح شد.
شرکت زیست پالایشگاه ریزجلبک قشم با ۱۰۰هکتار وسعت، برای ۴۳نفر اشتغال‌زایی به همراه داشته است. با افتتاح فاز تولید جلبک دونالیئلا سالینا در 7.5هکتار،‌ ۱۲نیروی کار جدید به ظرفیت این شرکت اضافه شده است.
در ادامه این مراسم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از بخش‌های پرورشی و آزمایشگاهی این شرکت بازدید کرد و دستوراتی در راستای حل مشکلات و توسعه این مجموعه صادر نمود.
گفتنی است، شرکت دانش‌بنیان زیست پالایشگاه ریزجلبک قشم، یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه زیست فناوری در خاورمیانه است که تمرکز آن بر روی کشت پرورش و تکثیر ریزجلبک‌ها و انواع آبزیان می‌باشد.
شایان ذکر است، این شرکت با دارا بودن تجربه تحقیقاتی و دانش فنی پرورش جلبک‌های آب شور و شیرین، توانسته محصولات متنوع دانش‌بنیان را تولید و در زمینه ارتقاء تولید ملی و اقتصاد دانش‌بنیان گام بردارد. محصولات این شرکت دارای کاربرد‌های متنوعی در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی است که می‌تواند آغازگر تحولی در حوزه این‌گونه تولیدات در کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *