160121114655 vladimir putin

بزودی با ايران پيمان راهبردی مهم امضاء می کنيم

تصویر روز: پوتین رییس جمهور روسیه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران گفت : ایران و روسیه بزودی پیمانی مهم در زمینه شراکت راهبردی امضا خواهند کرد.

به گزارش صدا و سیما ، ولاديمير پوتین رییس جمهور روسیه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران از امضای یک پیمان نامه مهم در زمینه شراکت راهبردی میان دو کشور و سفر یک هیئت متشکل از ۸۰ نماینده شرکت بزرگ روس طی هفته آتی خبر داد.
رییس جمهور ایران می‌گوید همکاری میان کشور‌هایی که تحت تحریم آمریکا هستند آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.

دکتر رئیسی رئيس جمهور کشورمان: ارتباط کشور‌های تحت تحریم‌های آمریکا از جمله روسیه، ایران و کشور‌های دیگر می‌تواند موجب فایق آمدن بر مسایل مختلف و نیز قوی‌تر شدن این کشور‌ها شود.
گزارشگر العالم :​ رییس جمهور ایران همچنین گفت آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با تحریم یک کشور می‌توانند آن را متوقف کنند، اما اشتباه می‌کنند. رییسی همچنین با اشاره با مذاکرات برای احیای برجام از کشور‌های غربی به خاطر اینکه از یک طرف خواستار گفتگو می‌شوند و از طرف دیگر تحریم می‌کنند به شدت انتقاد کرد. وی گفت آن‌ها باید حسن نیت خود را برای احیای برجام نشان دهند. رییس در حال حاضر برای شرکت در اجلاس سران همکاری شانگ‌های به ازبکستان سفر کرده است. وی این اظهارات را در گفتگو با ولادیمیر پوتین همتای روس خود گفت. رییس جمهور دو کشور در این دیدار بر تعهد و اراده دو کشور برای تقویت مناسبات استراتژیک تاکید کردند. رییس جمهور روسیه گفت مناسبات با ایران در حال به طور مثبت در حال توسعه است.
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه : مناسبات میان ایران و روسیه در همه زمینه‌ها طی سال‌های اخیر شکل گرفته در حال توسعه است. ما در مرحله نهایی یک پیمان نامه مهم میان ایران و روسیه هستیم که تحولی بزرگ در سطح شراکت راهبردی دو کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *