Whatsapp 5

امکان جستجوی پیام های واتس اپ بر اساس تاریخ

تصویر روز: توسعه دهندگان شبکه واتس اپ از فراهم شدن امکان جستجوی پیام های این پیام رسان بر اساس تاریخ ارسال یا دریافت آنها برای سیستم عامل iOS در آینده نزدیک خبر دادند.

به گزارش بازار، توسعه دهندگان شبکه واتس اپ از فراهم شدن امکان جستجوی پیام های این پیام رسان بر اساس تاریخ ارسال یا دریافت آنها برای سیستم عامل iOS در آینده نزدیک خبر دادند.

بر اساس این گزارش، وب سایت WABetaInfo به نقل از منابع آگاه اعلام کرده که کاربران گوشی و تبلت های iOS به زودی قادر به جستجوی پیام مد نظر خود با فیلتر تاریخ آنها خواهند بود و البته این قابلیت، هم اکنون در نسخه ۲۲.۰.۱۹.۷۳ بتا واتس اپ در دسترس است.

قرار است واتس اپ در نسخه جدید خود یک تقویم تعبیه کند که با استفاده از آن، امکان مراجعه به تاریخ مد نظر و یافتن پیام های دریافت و یا ارسال شده در آن را خواهید داشت.

همچنین کاربران می توانند در این تقویم اقدام به تعیین بازه زمانی مثلا یک هفته ای نمایند تا اگر در مورد تاریخ دقیق پیام مبادله شده تردید دارند، بتوانند در بازاه زمانی تعیین شده به دنبال آن بگردند.

برای استفاده از این قابلیت، کافی است به منوی اپلیکیشن واتس اپ خود مراجعه نموده و سپس گزینه تقویم (Calendar) را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که برای دسترسی به نسخه بتا واتس اپ، باید اقدام به ثبت نام (Sign Up) در پلتفرم آن نموده و در صورت عدم ثبت نام، امکان دسترسی به آن زا طریق به روز رسانی های عادی وجود نخواهد داشت.

علیرغم امکانات جدید واتس اپ برای کاربران، شرکت متا به صورت همزمان دسترسی کاربران با نسخه های قدیمی اندروید یا iOS را به این پیام رسان محبوب قطع کرده است. در حال حاضر، برای استفاده از واتس اپ باید گوشی یا تبلت مجهز به iOS ۱۰ یا ۱۱ به بالا در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *