گام های موثر بیمه سینا در صنعت بیمه

1

 

تصویر روز: در حکمی از سوی مدیرعامل بیمه سینا، میثم طهماسب زاده به سمت سرپرست مالی و اقتصادی شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل شرکت در مراسمی از خدمات و تلاش‌های عباس هاشم‌زاده به عنوان معاونت مالی و اقتصادی بیمه سینا تقدیر و میثم طهماسب‌زاده را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به نقش خطیر و اساسی معاونت مالی و اقتصادی در پیشبرد اهداف راهبردی شرکت، خطاب به سرپرست معاونت مالی و اقتصادی گفت: انتظار می‌رود با به‌کارگیری تجارب و نگرش حرفه‌ای، ظرفیت‌های سرمایه‌انسانی و فنی بیمه سینا، در تطابق با سیاست‌های کلان و برنامه‌های راهبردی ترسیم‌ شده با محوریت انضباط مالی، شفافیت در مسیر بهبود و پیشرفت شرکت گام بردارید .

نایب‌رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با تأکید بر نقش و اهمیت معاونت مالی و اقتصادی اظهار داشت: این معاونت به‌عنوان مجموعه‌ای تصمیم‌ساز، تأثیرگذار و پرتحرک، با بهره‌گیری از دانش و توان تخصصی مدیران و کارکنان با اولویت برنامه‌ریزی و ارتقاء خدمات، می‌تواند بر بهبود شاخص های اقتصادی شرکت اثر مضاعف باشد.

سلطانی ثانی بیان داشت: رصد اقتصادی فعالیت‌های جاری، رویکرد اقتصادی مضاعف و اصلاح ساختار در حوزه مالی و اقتصادی بخشی از مواردی است که از آقای طهماسب زاده انتظار می رود با دانش و تخصص خود در جهت حرکت پُرشتاب بیمه سینا در صنعت بیمه نقشی موثر و اساسی ایفا کنند.

میثم طهماسب‌زاده سرپرست معاونت مالی و اقتصادی بیمه سینا با تشکر از حُسن اعتماد مدیرعامل شرکت افزود: با استفاده از توان و ظرفیت‌های کارکنان متخصص، متعهد و به‌کارگیری دانش روز، تمام تلاش خود را معطوف به سودآوری شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *