سیاهکلی

استیضاح وزیر صمت به جریان خواهد افتاد

تصویر روز : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: متاسفانه همه کارهایی که وزیر صمت در زمینه خودرو انجام می دهد برای گران کردن خودروی ایرانی است.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با بازار، با بیان اینکه مجلس و دولت در زمینه مدیریت امور صنعتی کشور موفقیت آنچنانی نداشته اند، گفت: متاسفانه مجلس در حوزه صنعت همواره به دیوار بتنی برخورد می کند.

وی تاکید کرد: به واقع نظارت بر حوزه صنعت از سوی مجلس بسیار ضعیف است این در حالی است که این بخش یک بخش پیشران است.

سیاهکلی تاکید کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از این کمیسیون انتظار دارم که در زمینه نظارت بر حوزه صنعت کمی فعال تر ظاهر شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه ما با حوزه صنعت مماشات می کنیم و این مسئله ایرادات زیادی دارد.

سیاهکلی با اشاره به سرنوشت واردات خودرو بیان کرد: با روش فعلی نه تنها اتفاق خاصی در زمینه واردات خودرو رخ نخواهد داد که همین خودروهای ایرانی هم ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان گرانتر عرضه خواهند شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در زمینه سرنوشت استیضاح وزیر صمت بیان کرد: اگر دولت به وعده خود در زمینه تفکیک این وزارتخانه عمل نکند، استیضاح فاطمی امین به جریان خواهد افتاد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استیضاح وزیر صمت متوقف نشده و عقب نرفته است و این استیضاح وجود دارد.

وی تاکید کرد: نه تنها رفتار و عملکرد وزیر صمت درباره اشکالات این وزارتخانه تغییر نکرده که وی در مواضع نادرست خود سرسخت تر هم شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: متاسفانه همه کارهایی که وزیر صمت در زمینه خودرو انجام می دهد برای گران کردن خودروی ایرانی است. وزیر صمت خواسته و یا ناخواسته در مسیر مافیای شکل گرفته در وزارت صمت حرکت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *