kashtiarai

سکه و دلار گران شد

تصویر روز: کارشناس رسمی بازار طلا و جواهر آخرین قیمت های امروز بازار تهران را اعلام کرد.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با تصویر روز  با بیان این مطلب افزود: بهای هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی به هزارو ۶۴۶ دلار رسید.

به گفته وی با توجه به نرخ های جهانی در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران با قیمت یک میلیون و ۳۴۲ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت انواع سکه
محمد کشتی آرای در ادامه به وضعیت امروز بازار انواع سکه اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۴ میلیون تومان و هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید ) نیز ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان عرضه می شود. قیمت سکه طرح قدیم و جدید در مقایسه با قبل افزایش داشته است.

کارشناس رسمی بازار طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز همچنین هر قطعه نیم سکه نیز ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۳ میلیون ۸۰ هزار تومان بفروش می رسد.

نرخ ارز های شاخص
بنابر این گزارش امروز در بازار آزاد تهران هر دلار ۳۲ هزارو ۷۷۰ هزار تومان ، یورو ۳۲ هزارو ۵۰ تومان، درهم امارات ۹ هزارو ۱۰۰ تومان ، پوند ۳۶ هزارو ۸۰۰ تومان ، یوان چین ۴ هزارو ۵۸۵ تومان و لیر ترکیه نیز هزارو ۷۷۰ تومان فروخته می شود. بهای انواع ارز های عمده در بازار آزاد تهران در مقایسه با روز های گذشته نیز افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *