14010

حمایت بسیج اصناف از کسب و کارهای اینترنتی

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام کرد: برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر غلامرضا حسن پور در گفت و گوی اختصاصی با تصویر روز ضمن با بیان این مطلب افزود: یکی از وظایف اصلی این سازمان حمایت از تمام کسب و کارها در شرایط و مقاطع مختلف است.

وی با اشاره به حوادث روزهای گذشته گفت: بعد از اتفافاتی که با برنامه ریزی و توطئه عوامل خارجی در کشور رُخ داد ، موضوع ایجاد محدودیت اینترنت و همچنین فیلتر برخی پیام رسان های خارجی در دستور کار دستگاه های متولی قرار گرفت زیرا متاسفانه این پیام رسان ها در بروز اغتشاشات و حوادث اخیر کشور نقش زیادی داشتند.

دکتر حسن پور اظهارداشت: این موضوع موجب شد تا برخی کسب و کارها دچار مشکل شده و یا میزان فروش آنها طی این مدت با محدودیت روبرو شود. وی افزود: به منظور رفع مشکل کسب و کار های اینترنتی جلسات مختلفی با فعالان این بخش و مدیران دستگاه های مرتبط از جمله مدیرعامل «همراه اول» و همچنین مدیر پیام رسان «روبیکا» برگزار شد.

دیدار با مدیران «همراه اول» و «روبیکا»

به گفته وی در این جلسات مباحث مختلفی در خصوص راه های حمایت از کسب و کارهای اینترنتی مطرح و مقرر شد دستگاه های متولی تلاش نمایند تا فعالان این بخش از جمله جوانان بتوانند با حضور در پیام رسان های داخلی ضمن ادامه کسب و کار های خود ، از حمایت های پیش بینی شده برای فعالان حاضر در سکو های داخلی نیز بهره مند شوند.

photo 2022 10 19 15 17 41

وی تاکید کرد: به منظور تشویق مشاغل مختلف برای حضور در پیام رسان های داخلی ، با همکاری مجموعه های ذی ربط از جمله اتحادیه های کسب و کارهای اینترنتی مشوق های ویژه ای برای فعالان حاضر در پیام رسان های داخلی در نظر گرفته خواهد شد.

باید روی پای خود بایستیم

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی در ادامه مصاحبه اختصاصی با تصویر روز افزود: ما چاره ای نداریم جز اینکه روی پای خود بایستیم.

وی تصریح کرد: اگر صرفا به پیام رسان های خارجی وابسته باشیم ، قطعا این پیام رسان ها در مقاطع خاص ما را تحت فشار قرار خواهند داد.

وی معتقداست: باید در موضوع پیام رسان های داخلی نیز همانند سایر بخش ها از جمله مباحث نظامی ، صنعتی و … به خود کفایی برسیم و از سکوهای ساخت داخل استفاده کنیم.

قصد تصدی گری نداریم

دکتر حسن پور در ادامه اظهارداشت: تاکید میکنم کار بسیج اصناف صرفا هدایت ، حمایت و نظارت است. بنابراین ما به هیچ عنوان قصد تصدی گری در هیچ بخشی را نداشته و نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری فعالان این بخش از جمله «با سلام» ، «دیجی کالا» ، «اسنپ» و سایر سکو های داخلی موضوع حمایت از کسب و کار های داخلی را پی گیری و اجرا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *