tamadon

درخشش «تامین سرمایه تمدن» درکیش اینوکس

تصویر روز: شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای ارتقا و گسترش فعالیت ها  با امضای سه تفاهم نامه و میزبانی از مدیران بازار پول وسرمایه و همچنین شرکت های تولیدی و خدماتی چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی را با دست پر به پایان رساند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی نمایشگاه کیش با برگزاری سی‌و‌شش نشست تخصصی با حضور جمع کثیری از کارشناس متخصص از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه جزیره کیش به کار خود پایان داد.

Z

توسعه همکاری ها با بانک تجارت

شرکت تامین سرمایه تمدن عصر دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه تفاهمنامه‌های همکاری با بانک تجارت در راستای ارتقا و گسترش سطح همکاری متقابل از طریق ارایه خدمات مالی و بانکی در چارچوب مقررات و دستور العمل های بانک مرکزی و همچنین همکاری در بازار سرمایه طبق ضوایط سازمان بورس و اوراق بهادار امضا کرد.

9k=

تفاهم نامه همکاری با تپسی

ارایه خدمات مالی به شرکت تپسی دومین تفاهم نامه ای بود که تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه کیش اینوکس 2022امضا کرد . ارایه خدمات مشاوره به منظور طراحی شیوه تامین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار از محورهای این تفاهم نامه است .

Z

توسعه همکاری ها با منطقه آزاد کیش

در دومین روز نمایشگاه کیش اینوکس 2022 ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش میزبان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت تامین سرمایه تمدن بود طی این مراسم تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف خدمات  امضا شد .

بر اساس این تفاهم نامه همکاری در زمینه صندوق های سرمایه گذاری ، مدیریت دارایی ها و صدور انواع بیمه نامه در دستور کار قرار گرفت .

گفتنی است شرکت نامین سرمایه تمدن ، با هدف معرفی انواع خدمات و محصولات متنوع مالی در قالب یک سوپر مارکت مالی در نمایشگاه کیش اینوکس 2022شرکت کرده بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *