oyarhosin

بیمه پارسیان پیشرو در ارائه محصولات نوآورانه

تصویر روز: نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی درحالی در کیش برگزار شد که این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شرکت ها بود تا زنجیره کامل خدمات خود را به طور کامل به مشتریان و فعالان اقتصادی معرفی کنند این گونه رویدادها باعث ایجاد رقابت در یک صنعت می شود و نتیجه آن رشد و پیشرفت و منافع آن شامل حال همه فعالان این حوزه می گردد.

بیمه پارسیان نیز با هدف معرفی جدیدترین دستاوردها، خدمات و محصولات دانش بنیان و نوآورانه بیمه ای وارتباط با بازدیدکنندگان دراین نمایشگاه حضور سبزی داشت. به همین بهانه گفتگویی با هادی اویارحسین- مدیرعامل ونایب رئیس هیات مدیره بیمه پارسیان انجام دادیم که ماحصل آن را می‌خوانید.

مدیرعامل بیمه پارسیان در ابتدای این گفتگو درخصوص تاثیرصنعت بیمه دراقتصاد کشورگفت: درکشورهای توسعه یافته، نقش صنعت بیمه به عنوان ابزاری جهت تامین مالی اجرای پروژه‌های تولیدی درقسمت های مختلف اقتصادی مورد قبول واقع شده است وهمچنین دربسیاری ازکشورها، شرکت‌های بیمه با سرمایه‌گذاری دربخش‌های مختف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، توانستند رونق و پیشرفت اقتصادی برای این کشورها به همراه بیاورند. اویارحسین در ادامه افزود: کشورما نیزهمانند کشورهای پیشرفته با استفاده از شرکت های بیمه ای وسرمایه گذاری آنها در بخش ها ی مختلف اقتصادی در چارچوب مصوبات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، می تواند نقشی موثر در رونق اقتصادی داشته باشد.

همچنین با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری، صنعت بیمه جایگاه ویژه‌ای در را بطه با محافظت از بخش‌های مختلف اقتصاد کشور و تامین امنیت سرمایه‌گذاری‌ها دارد و با ایفای این نقش مهم در قالب اصول مختلف این سیاست‌ها، در راستای پیشرفت اقتصادی به واسطه این سیاست‌ها گام برمی‌دارد.

وی برنامه بیمه پارسیان در سال جاری را که مطابق با برنامه ریزی ها ی انجام شده است را تشریح کرد: طرح‌های دیجیتالی‌سازی فعالیت‌ها و محصولات شرکت، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، توسعه محصولات بانکی – بیمه‌ای مانند طرح نهال زندگی پارسیان، راه‌اندازی سامانه یکپارچه نظارت و اجرای درمان (سیناد)، راه‌اندازی سامانه تعیین برخط مقصر حادثه در بیمه‌های خودرو، توسعه برنامه کاربردی چتر همراه پارسیان، راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بیمه‌نامه، استقرار سیستم‌های مدیریت نظیر ۳۴۰۰۰ منابع انسانی و ISO۹۰۰۱؛ ISO۱۰۰۰۲؛ ISO۱۰۰۰۴؛ ISO۱۰۰۱۵ و ۵S و تاسیس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس بخشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در بیمه پارسیان است.

اویار حسین همچنین حضور شرکت بیمه پارسیان در نمایشگاه کیش اینوکس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه صنعت مالی کشور صنعت پویا و زنده ای است و فعالان زیادی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند، این گونه نمایشگاه ها فرصتی مغتنم برای ارائه تازه ترین خدمات و دستاوردها در حوزه بیمه به آحاد مردم به ویژه فعالان اقتصادی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور تمام ارکان صنعت مالی کشور دراین نمایشگاه فرصت بسیار خوبی بود که خدمات خود را به صورت شایسته به اطلاع تمام مشتریان رساندیم و بازخوردهای آنان را نیز به صورت همزمان دریافت کردیم و این خود زمینه رشد و توسعه را فراهم کرد. برا ی مثال؛ شرکت ما به عنوان یک شرکتی که در عرصه بین المللی فعالیت می کند باید بتواند برنامه های جدیدی شرکت را با ارائه بهترین خدمات بیمه ای به بیمه گذاران در اینگونه رویدادها رونمایی کند و توان خود را در حوزه صنعت بیمه بدون واسطه به صورت کاملا مستقیم در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

مدیرعامل بیمه پارسیان در ادامه افزود: بیمه پارسیان شرکتی پیشرو در ارائه محصولات خلاقانه و نوآورانه هم در حوزه بیمه‌گری و هم درحوزه ارائه بهترین خدمات به بیمه گذاران، تلاش کرد که خدمات جدیدی متناسب با وضعیت صنعت بیمه به مشتریان ارائه کند. و دراین نمایشگاه سعی شد علاوه بر گفت وگو رودرو با مراجعه کنندگان و پاسخگویی شایسته به آنها از جدید ترین محصولات خود که شامل فروش اینترنتی پیشرفته بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه نامه جدید و جامع ” آرامش زندگی پارسیان” که مربوط به حوزه بیمه های زندگی رونمایی کرد.

سید عبداله حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *