d7e940be 56bf 4ee5 a571 a323ae283262 copy

دیدار رئیس اتاق اصناف ایران با رئیس سازمان بسیج اصناف

تصویر روز: رئیس و اعضای هیات رئیسه جدید اتاق اصناف ایران با رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور دیدار کردند.

 دکتر غلامرضا حسن پور در این نشست صمیمی اعلام کرد: خانواده بزرگ اصناف کشور در مقاطع مختلف از جمله دوران جنگ تحميلي و در شرايط تحريم هاي ظالمانه غرب علیه کشورمان، دست از تلاش و خدمت به مردم برنداشته و علي رغم مشكلات ، همواره پشتيبان و حامي نظام و انقلاب اسلامي بوده ودر این خصوص کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته اند.

وی با اشاره به نقش مهم اصناف در اقتصاد کشور افزود: برای رفع مشکلات موجود باید ضمن برنامه ریزی مناسب از ظرفیت های این قشر عظیم نیز بدرستی استفاده شود.

دکتر حسن پور همچنین بر تعامل بسیج و اتاق اصناف به منظور ارایه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد.

در ادامه این دیدار قاسم نوده فراهانی رئیس جدید اتاق اصناف ایران ضمن تشکر از اقدامات موثر بسیج اصناف، خواستار همکاری و حمایت بسیج برای پیشبرد برنامه‌های اصناف سراسر شد.

وی همچنین افزود: امیدواریم با ورود نگاه‌های جدید در بدنه مدیران تشکل‌های صنفی، تدابیر نو همراه با فناوری به کار گرفته شود و در این خصوص بسیج اصناف نیز می تواند اتاق اصناف ایران را همراهی کند

شایان ذکر است در این دیدار مجتبی صفایی نایب رئیس اول، علیرضا حسنی نایب رئیس دوم و مجید شجاع خزانه‌دار اتاق اصناف ایران نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *