169981783 copy

بازاریان اغتشاشات و اقدام تروریستی شیراز را محکوم کردند

تصویر روز: جمعی از اصناف و بازاریان تهران با حضور و تجمع در مسجد امام خمینی بازار تهران، اقدام تروریستی در حرم مقدس حضرت شاهچراغ علیه‌السلام را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،جمعی از صاحبان و کارکنان اصناف، کسبه و بازاریان تهران صبح امروز ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱) با حضور و تجمع در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ را محکوم کردند.

بازاریان و کسبه تهرانی در این تجمع یاد شهدای اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ را گرامی داشتند.

تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعارهایی اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کرده و خواهان برخورد قاطع با آشوبگران شدند.

در این مراسم جمعی از پرسنل نیر‌وی انتظامی نیز حضور داشتند. در این‌ مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف کشور و احمد کریمی رئیس انجمن اسلامی بازار حضور دارند.

رئیس انجمن اسلامی بازار در اجتماع اصناف: بازاریان از آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشند

احمد کریمی اصفهانی رئیس انجمن اسلامی بازار در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ که صبح امروز در بازار تهران و با حضور اصناف و بازاریان برگزار شد، گفت: امروز اصناف، بازاریان و کسبه تهران به نمایندگی از تمام اصناف سراسر کشور در این مراسم حضور پیدا کردند تا جنایتی که در شیراز صورت گرفت و همچنین اغتشاشات اخیر که موجب شد تعداد زیادی از نیروهای حافظ امنیت شهید شوند و بسیاری از اموال عمومی تخریب شود، را محکوم کنند.

وی ادامه داد: تمام دنیا بدانند، بازار همانطور که از سال ۴۲ به امام لبیک گفت و بعد از آن هم در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار انقلاب و امام بود، همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و این مسیر تغییر نخواهد کرد.

کریمی تاکید کرد: دشمنان فکر نکنند که می‌توانند بازار و روحانیت را به طرف خودشان بکشند، این خوابی است که تعیبر نخواهد شد.

رئیس انجمن اسلامی بازار ادامه داد: امیدوارم اغتشاشگران و آنهایی که فریب خورده اند آگاه شوند و بدانند اغتشاش آب به آسیاب دشمن ریختن است و انسان هرگز نباید کشتی که بر آن سوار است را سوراخ کنند چون اولین کسی که غرق می شود خودش است و ما باید به این مسئله توجه کنیم.

وی گفت: این اغتشاشات اولین بار نبوده و شاید آخرین بار هم نباشد ولی قطعا ملت ایران همانطور که در گذشته این فتنه‌ها را خنثی کرده اند همواره آماده اند تا در مقابل این جریانات بایستند.

کریمی اظهار داشت: ۴۴ سال است که ما انقلاب را پشت سر گذاشتیم و در این مدت تمام دنیا در مقابل انقلاب بوده اند و با هزینه‌هایی که پرداخت کرده اند ناکام بوده اند. ملت ما هم علیرغم سختی‌ها دست از انقلاب و ولایت نخواهند کشید و تا زمانی که مردم ما پای کار هستند، انقلاب با قدرت مسیرش را ادامه خواهد داد.

وی گفت: ما فقط 300 هزار شهید در انقلاب داشتیم، کل اغتشاشگران یک بیستم خانواده شهدای انقلاب هم نیستند و غیرممکن است مردم و خانواده شهدا اجازه دهند اغتشاشات به انقلاب‌شان آسیبی بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *