
تصویر روز: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما ۸S خبر داد.
بابک سلاجقه در حاشیه آیین آغاز تولید انبوه هایما ۸S، با بیان اینکه برای نخستین بار است که شبکه خدمات پس از فروش پیش از ورود محصول به بازار آمادگی ارایه خدمات را ایجاد کرده، از آموزش نیروهای شبکه خدمات خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۳ نمایندگی تجهیز شده که در روزهای آینده به ۹۳ باب خواهد رسید.
سلاجقه با بیان اینکه ابزار مورد نیاز در شبکه خدمات داخلیسازی شده و در روزهای آینده در اختیار نمایندگیها قرار خواهد گرفت، افزود: در هر استان چهار تا پنج نمایندگی و در تهران نیز تعداد ۹ نمایندگی تجهیز شده و آماده خدمات رسانی هستند.
مدیرعامل ایساکو افزود: مستندات فنی تعمیراتی آماده شده و روی سایت اینترنتی ایساکو قرار گرفته است.وی تصریح کرد: تامین قطعات یدکی تا هفته آینده با ترخیص از گمرک تکمیل خواهد شد.
وی با تاکید بر رعایت اصول استاندارد تعمیرات برای محصول جدید، خاطرنشان کرد: زمان استاندارد تعمیرات در سیستم ایساکو به روزآوری شده و نرم افزار به روزرسانی دیاگ نیز دریافت و روی شبکه قرار گرفته است.
مطالب مرتبط

اولین سامانه تاکسی آنلاین رونمایی شد
10 مهر 1402
سالانه یک میلیون واحد مسکونی نیاز داریم
10 مهر 1402
قضاوت 3 داور کشتی ایرانی در هانگژو
09 مهر 1402
آخرین فرصت برنده شدن در قرعه کشی بانک گردشگری
09 مهر 1402
دیدگاهتان را بنویسید